Aprilia RSV4 Factory APRC – jedyne limity ustanawia kierowca - Motogen.pl

Aprilia pokaże swój najnowszy motocykl RSV4 Factory APRC jeszcze w tym tygodniu w Jerez. Wtedy będzie można obejrzeć na torze maszynę, która pierwszy raz pokazana została na tegorocznym Intermocie.

Dla tych wszystkich, których ominie prezentacja 180-konnego motocykla na żywo, włoski producent przygotował krótki film, prezentujący najnowszą RSV4 Factory i działanie systemu APRC, czyli Aprilia Performance Ride Control. W skład wyposażenia o tej nazwie wchodzą: system kontroli trakcji, wheelie control, launch control i qucikshifter. Dzięki tym udogodnieniom Aprilia zachowuje się na torze zgodnie z panującymi na jego nawierzchni warunkami, optymalizując pracę hamulców, opon i pozwalając na jeszcze pewniejsze prowadzenie. Launch control we współpracy z kontrolą trakcji pozwala na maksymalne przyspieszenie bez efektu wheelie, a zwalania się go za pomocą jednego przycisku umieszczonego pod lewą ręką jadącego. Z kolei AQS (Aprilia Quick Shift) umożliwia zmianę biegów bez użycia sprzęgła. To wszystko i jeszcze więcej prezentowane jest podczas jazdy po torze, przy konkretnych przyspieszeniach.

Szczegóły działania APRC zobaczycie na filmie poniżej. Jak twierdziproducent, teraz jedyne limity to te, które sam ustanowisz.

Więcej o motocyklach Aprilia