Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
BMW F 700 GS
Starsze generacje
Nowsze generacje

BMW / MOTOCYKL Turystyczny Enduro
BMW F 700 GS

2012 - teraz

+

Metryczka

Beztroska motocyklowa radość dla wszystkich! BMW F 700 GS – bezpośredni następca F 650 GS. Krótsze przełożenia skrzyni biegów współpracującej z 75-konnym silnikiem podnoszą zwinność motocykla, jednocześnie gwarantując znaną motocyklistom topową użyteczność. Dzięki temu F 700 GS jest idealną wszechstronną maszyną w rodzinie GS, która będzie odpowiadać każdemu motocykliście – niezależnie od poziomu doświadczenia.

To, co było dobre stało się jeszcze lepsze: BMW F 700 GS z systemami ABS (w standardzie*) i ESA (elektroniczna regulacja zawieszenia), nie wspominając o opcjonalnym systemie kontroli trakcji ASC, jazda jest nie tylko bezpieczniejsza, ale i wyjątkowo komfortowa. Niska masa, zmniejszona wysokość siedzenia z opcją obniżania czynią z F 700 GS doskonały wszechstronny motocykl enduro, szczególnie wygodny dla kobiet.

 

Wszystko w tej maszynie mówi, że to GS: Nowa stylistyka przedniej szyby i tarcz wskaźników oraz przyciemnianych kierunkowskazów i diodowej lampy tylnej nadają F 700 GS dorosły wygląd, na który ten motocykl zasługuje. Każdy wybierze dla coś siebie spośród trzech wariantów kolorystycznych: stonowany czerwony metalik Red Apple, męski matowo-szary metalik Ostra Grey i dynamiczny srebrny metalik Glacier Silver.

 

Jak zwykle gama opcji i akcesoriów specjalnych dla F 700 GS jest szeroka, co pozwala na dostosowanie BMW do własnych preferencji.

Napęd

Silnik
dwucylindrowy 4-suwowy, czterozaworowy, z dwoma wałkami rozrządu w głowicy, układ smarujący z suchą miską olejową
Pojemność
798 cm3
Stopień sprężenia
12.0 : 1
Średnica x skok tłoka
82 mm x 75.6 mm
Układ paliwowy
Elektroniczny wtrysk w kanale wlotowym/System sterujący silnikiem BMW
Chłodzenie
Ciecz
Skrzynia biegów
6-stopniowa z kołami zębatymi o stałym zazębieniu zintegrowana ze skrzynią korbową
Sprzęgło
Wielotarczowe mokre, sterowane mechanicznie
Sposób przeniesienia napędu
Zamknięty łańcuch O-ring z amortyzatorem wstrząsów w piaście tylnego koła

Wymiary i masy

Długość
2280 mm
Wysokość
1215 mm
Szerokość
880 mm
Podstawa koła
brak danych
Rozstaw osi
1562 mm
Wysokość siedzenia
820 mm (obniżone siedzenie: 790 mm, obniżone zawieszenie: 765 mm, wysokie siedzenie: 835 mm)
Masa własna
209 kg z płynami i paliwem
Dopuszczalna masa całkowita
436 kg (349 kg z obniżonym zawieszeniem)
Zbiornik paliwa
16.0 l
Rezerwa
Około 4.0 l

Podwozie

Rama
Rurowa rama przestrzenna z silnikiem przenoszącym obciążenie
Przednie zawieszenie
Widelec teleskopowy, rury nośne O 41 mm, stabilizator widelca
Tylne zawieszenie
Odlewany wahach aluminiowy z centralnym amortyzatorem, z regulacją napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem. Regulowane tłumienie odbicia.
Przedni hamulec
Dwie tarcze, średnica 300 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy, ABS
Tylny hamulec
Jedna tarcza, średnica 265 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy, ABS
Przednia opona
110/80 - 19 59H
Tylna opona
140/80 - 17 69H

Osiągi

Prędkość maks.
brak danych
Moc
55 kW (75 KM) przy 7,300 obr/min (możliwa redukcja mocy do 35 kW (48 KM) przy 7,000 obr/min.)
Maks. moment obrotowy
77 Nm przy 5,300 obr/min (z redukcją mocy: 60 Nm przy 5,000 obr/min.)
Spalanie
przy 90 km/h 3,9 l/100 km, 120 km/h - 5,1 l/100 km (dane producenta)

Dodatkowe informacje

Kategoria A
Tak
Oceń ten motocykl:
BMW F700GS BMW F700GS
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści