Suzuki SV 650 - Motogen.pl
TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Suzuki SV 650 pojawiło się w sprzedaży w 1999 roku w dwóch wersjach – pierwsza, oznaczona symbolem N nie miała owiewek, a druga – S posiadała półowiewkę.

 

Motocykl SV 650 bazował na rozwiązaniach technicznych z modelu TL 1000 – najbardziej widocznym podobieństwem obu motocykli była aluminiowa rurowa rama oraz dwucylindrowy silnik V. Oprócz 650-tki na rynek wszedł również model SV 1000. SV 650 zdobył sobie wielu miłośników, chociaż w Polsce sprzedawał się dość średnio.

Silnik generujący 71 KM przy 9 000 obr./min oraz 62 Nm przy 7 500 obr./min zapewniał bardzo zadawalające przyspieszenie, a całkiem nieźle zestrojone zawieszenie bardzo dobrze radziło sobie na drogach. Maszyna mimo niewielkiego stadka koni nie jest jednak dedykowana początkującym motocyklistom. Silnik w ukladzie V potrafi bowiem zaskoczyć niedoświadczonych riderów. Co więcej bardzo wielu motocyklistów wykorzystywało SV-a w wersji z owiewką do amatorskiego ścigania się na torach.

Motocykl nie wyróżnia się zbytnio stylistycznie, charakterystyczne są jedynie tylne pionowe lampy. Być może SV 650 nie jest szczytem technologii, nie ma tez niesamowitych osiągów ale jest to jedna z tych maszyn, którą określa się, że ma coś w sobie.


Silnikv2, 4-suwowy, DOHC
Pojemność645 cm3
Prędkość max211 km/h
Moc71 KM (52 kW) @ 9000 obr/min
Maks. moment62 Nm @ 7500 obr/min
ChłodzenieCiecz
Rama
Zbiornik paliwa17 litrów
Przednie zawieszenieWidelec teleskopowy o średnicy rur nośnych 41mm, tłumienie sprężynowo-olejowe
Tylne zawieszenieCentralny element resorująco-tłumiący progresywnie połączony z wahaczem aluminiowym
Przednia opona120/60-ZR17
Tylna opona160/60-ZR17
Przedni hamulecDwie pływające tarcze 290 mm z dwutłoczkowymi zaciskami hydraulicznymi
Tylny hamulecPojedyncza tarcza 240 mm, zacisk z dwoma przeciwnie ustawionymi tłoczkami

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany