Mistrz Świata klasy Moto2 podpisał dwuletni kontrakt na starty w barwach LCR Honda.

Do tej pory wydawało się że Bradl pozostanie w Moto2. Sytuację na korzyść tego zawodnika zmieniły jednak testy, jakie odbyły się po rundzie w Walencji. Mimo jazdy motocyklem o pojemności 800 ccm, kiedy większość zawodników miała już do dyspozycji jednoślady w specyfikacji na 2012, Stefan uzyskał bardzo dobre wyniki. To ostatecznie przekonało właściciela teamu do podpisania z kierowcą dwuletniej umowy.

Na przełomie stycznia i lutego, czyli podczas oficjalnych prób w Malezji, do dyspozycji zawodnika oddany zostanie motocykl RC 213V Bradl. Oprócz tego dzięki nowym przepisom uchwalonym przez Dornę znoszącym limit testów dla etatowych zawodników Niemiec będzie miał możliwość dobrze wjeździć się w nową maszynę przed nadchodzącym sezonem.

Przed przyszłym sezonem Bradla czeka również wybór nowego numeru startowego. Do tej pory zawodnik miał na owiewkach #65. Jednak w MotoGP z tym numerem jeździł Loris Capirossi, który z końcem tego sezonu zakończył swoją karierę. W hołdzie temu weteranowi wyścigów uniemożliwiono dalsze korzystanie z tego numeru w królewskiej klasie.
 

Więcej w MotoGP
San Carlo Gresini Honda na preferencyjnych zasadach

  Fausto Gresini: 'Jest dla nas ogromnie satysfakcjonujące, że osiągnęliśmy porozumienie z FTR Moto, by wziąć udział w nowej serii...

Zamknij