Opinia o "naszych" motocyklach - tydzień BMW w Operacji Lato! [M1000RR, S1000R, R1250GS...] - Motogen.pl

Operacja Lato trwa! Zapraszamy do krótkiego podsumowania naszych wrażeń z jazdy podczas tygodnia BMW!

Operacja Lato w Motogen.pl trwa w najlepsze! Cały projekt rozpoczęliśmy 2. sierpnia, a jego założeniem jest intensywne testowanie motocykli! W planie mamy pięć tygodni marek, a pierwszą marką jest BMW Motorrad (więcej o Operacji Lato). Dla Was oznacza to, że dostarczamy wiele wyjątkowo ciekawych materiałów i filmów, spotykamy się z Wami, no i oczywiście macie też konkurs z bogatymi nagrodami do zgarnięcia!

Nagraliśmy dla Was małe podsumowanie i szybkie opinie o „naszych” motocyklach BMW:

Bezpośredni link do filmu na Facebooku.

M 1000 RR

Ten motocykl jest tak skrajnie emocjonujący, że ciężko go opisać w dwóch słowach. To pierwszy model od BMW Motorrad, który jest pełnoprawnym modelem z serii M-Power. Bazuje wprawdzie na S 1000 RR, ale jest jeszcze mocniej doprawiony na tor. Ma zmodyfikowaną geometrię i zmodyfikowany silnik, a do tego posiada wiele lekkich części karbonowych. Jest lżejszy i mocniejszy, czyli ma 212 KM i 192 kg z paliwem!

Przy okazji udało nam się dorwać kluczyki do równie emocjonującego samochodu: M3 Competition o mocy 510 KM. Działo się! Już teraz zapraszamy Was na film, który ukaże się w niedziele na naszym YouTube – będzie widowiskowo, będzie nocna zabawa na mieście M 1000 RR vs M3.

S 1000 R M-Pakiet

Flagowy naked ze stajni BMW ma 165 KM mocy i waży zaledwie 199 kg z paliwem. Może być zachwycająco łagodny, albo szokująco brutalny… Test S 1000 R przeczytacie już na stronach Motogen.pl!

Co ciekawe, pierwszego dnia odebraliśmy zwykłą wersję w malowaniu Hockenheim, a później zamieniliśmy ją na wersję M-Pakiet. W odróżnieniu od M1000RR, nie jest to „model M”, a jedynie „pakiet M”. To dlatego, że technologicznie, podwoziowo i silnikowo jest zwykłym motocyklem, a z serii M ma wyłącznie dodatki… No może „wyłącznie” to złe słowo, bo ilość karbonu i dodatków z frezowanego aluminium jest przytłaczająca. Nasz S 1000 R M Pakiet został dopasiony we wszystkie akcesoria, jakie są dostępne w katalogu i przyznajemy, że trochę się do niego ślinimy… Szczególnie do karbonowych felg.

R 1250 GS „40 Years GS”

Wiedzieliście kiedyś takiego żółciutkiego GSa z pakietem dodatków? Pewnie nie. A to dlatego, że ta wyjątkowa wersja kolorystyczna jest hołdem na 40 urodziny serii GS. Test naszego czarno-żółtego GSa przeczytacie już na portalu.

R 18 Classic

W ramach Tygodnia BMW w czasie Operacji Lato, do naszej redakcji miał jeszcze trafić R 18 Classic, czyli potężny cruiser z silnikiem Big Boxer oraz z kilkoma modyfikacjami, jak wysoka szyba, inne koła i wydechy. Niestety „siły wyższe” sprawiły, że jego odbiór poważnie się opóźnił, dlatego nie ma go z nami na filmie. Ale finalnie udało nam się i już w sobotę pochwalimy się Wam zdjęciami i opinią o R 18 Classic!

Konkurs #OperacjaLato

Testy, ciekawe filmy, spotkania z nami we wtorki o 17:00 pod Stadionem Narodowym to nie wszystko! Mamy dla Was także konkurs z naprawdę bogatymi nagrodami. Pełną listę nagród i warunków udziału znajdziecie tutaj, a teraz przytaczamy istotę konkursu:

Konkurs w pigułce:
– należy opublikować motocyklowo-wakacyjne zdjęcie lub film;
– musi być publiczne z hashtagiem #OperacjaLato na Twoim FB lub Insta;
– zdjęcia wrzucacie od 2 sierpnia do 5 września;
– zdjęcie lub film wrzucone przed powyższym terminem, pomimo dopisania hashtagu, nie bierze udziału w konkursie;
– publikacja wyników do 13 września;
– na koniec Redakcja Motogen.pl wybierze najciekawsze;
– wygrywasz tylko raz, ale publikujesz ile chcesz;
– dwie nagrody główne to komplet opon Dunlop oraz kask Schuberth!

Dziękujemy partnerom z wsparcie Operacji Lato i za nagrody do konkursu:

BNP Paribas,
I’M Inter Motors,
TRW,
NGK,
Schuberth,
Dunlop,
Motul,
Exide.


Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany