KTM KTM 350 SX-F - Motogen.pl
TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Na początku był pomysł, by w mistrzostwach świata MX1 wystartować z mniejszą pojemnością skokową, korzystając ze wszystkich zalet lżejszego sprzętu. I tak powstał KTM 350 SX-F.

Obroty sprawiają wrażenie niekończących się. Gdy w 250 od pewnego momentu nie czuć już przyrostu mocy, tak KTM 350 SX-F wciąż przyspiesza i robi to jak szalony. Jednocześnie moc oddawana jest płynnie i liniowo, bez nagłych niedostatków czy wybuchów mocy. W górnym zakresie obrotów wcale nie odstaje od większego KTM SX-F 450, który jest jego bezpośrednim konkurentem w klasie MX1. 350-tka rekompensuje niedostatek momentu obrotowego właśnie lekkością prowadzenia i tym, że bardzo wysoko można go kręcić. Ten motocykl trzeba traktować jak 250, a wtedy okaże się bardzo szybki.


Silnik1-cylindrowy benzynowy silnik 4-suwowy
Pojemność349,7 ccm
Prędkość max
Moc
Maks. moment
ChłodzenieChłodzenie cieczą, ciągła cyrkulacja płynu chłodzącego przez pompę wodną
RamaCentralna rama rurowa z rur ze stali chromowo-molibdenowej
Zbiornik paliwa7,5 l
Przednie zawieszenieWP Suspension Up Side Down 4860 MXMA CC
Tylne zawieszenieWP Suspension 5018 BAVP DCC
Przednia opona
Tylna opona
Przedni hamulecHamulce tarczowe o średnicy 260 mm, pływające zaciski hamulcowe
Tylny hamulecHamulec tarczowy o średnicy 220 mm, pływający zacisk

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany