Pod względem komfortu, KTM wypada nieco gorzej, ale w porównaniu do np. supermoto (które jako jedyne mogą mu dotrzymać kroku zarówno w korkach jak i na kartingu) znacznie wygodniejszy.
Silnik | jednocylindrowy, czterosuwowy |
Pojemność | 690 |
Prędkość max | 187 km/h |
Moc | 54 KW (73 KM) |
Maks. moment | 74 Nm |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | z rur chromowo molibdenowych |
Zbiornik paliwa | 14 |
Przednie zawieszenie | White Power o średnicy rury nośnej 43 mm, skok 135 mm |
Tylne zawieszenie | wahacz wleczony, skok 135mm |
Przednia opona | |
Tylna opona | |
Przedni hamulec | pojedyncza tarcza 320mm z radialnym zaciskiem czterotłoczkowym Brembo |
Tylny hamulec | pojedyncza tarcza 240mm z jednotłoczkowym zaciskiem |
Zostaw odpowiedź