Od strony osiągów i dynamiki silnika, Triumph Tiger 800XRx Low wciąż jest jedną z największych 'petard' swojej kategorii pojemnościowej...
Silnik | trzycylindrowy, czterosuwowy, cztery zawory na cylinder |
Pojemność | 799 |
Prędkość max | 210 |
Moc | 95 KM (70 kW) @ 92500 obr/min |
Maks. moment | 79 Nm @ 7850 obr/min |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | stalowa, rurowa |
Zbiornik paliwa | 19 |
Przednie zawieszenie | widelec Showa upside-down, skok 140 mm |
Tylne zawieszenie | progresywne, amortyzator Showa, regulacja napięcia wstępnego sprężyny, skok 151 mm, aluminiowy wahacz |
Przednia opona | 90/90-21 |
Tylna opona | 150/70-17 |
Przedni hamulec | dwa zaciski dwutłoczkowe Nissin, ABS, tarcza 308 mm |
Tylny hamulec | zacisk jednotłoczkowy Nissin, ABS, tarcza 255 mm |
Zostaw odpowiedź