Triumph Tiger 800 XRx Low - Motogen.pl
TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Wprowadzenie wersji Low otwiera drzwi nowym klientom – tym niższym i mniej pewnie czującym się w siodle przy niskich prędkościach, kiedy podparcie nogą ma jeszcze sens. Bez wątpienia niski Tygrys traci na urodzie, ale dla wielu może być to rzeczą drugorzędną. Ważną informacją jest to, że za niską wersję Triumph nie żąda dopłaty.

Od strony osiągów i dynamiki silnika, Triumph Tiger 800XRx Low wciąż jest jedną z największych 'petard' swojej kategorii pojemnościowej...


Silniktrzycylindrowy, czterosuwowy, cztery zawory na cylinder
Pojemność799
Prędkość max210
Moc95 KM (70 kW) @ 92500 obr/min
Maks. moment79 Nm @ 7850 obr/min
Chłodzeniecieczą
Ramastalowa, rurowa
Zbiornik paliwa19
Przednie zawieszeniewidelec Showa upside-down, skok 140 mm
Tylne zawieszenieprogresywne, amortyzator Showa, regulacja napięcia wstępnego sprężyny, skok 151 mm, aluminiowy wahacz
Przednia opona90/90-21
Tylna opona150/70-17
Przedni hamulecdwa zaciski dwutłoczkowe Nissin, ABS, tarcza 308 mm
Tylny hamuleczacisk jednotłoczkowy Nissin, ABS, tarcza 255 mm

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany