Ducati Panigale R - Motogen.pl
TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Panigale R - dominacja na torze?

W 2015 do portfolio Ducati trafiły modele 1299. By jednak móc występować w wyścigach serii SBK Ducati musiało zachować model o pojemności do 1200 ccm. Dlatego obok, można powiedzieć cywilnych wersji Panigale, w ofercie marki pojawiło się też Panigale R, które jest przystosowane tylko i wyłącznie do torowych zmagań.

 

Jak twierdzi zresztą Ducati Panigale R ma tylko jeden cel – dominacja na torze wyścigowym. Motocykl jest lekki, mocny, wyposażony w komponenty z najwyższej półki i naładowany elektroniką: Riding Modes, Power Modes, Cornering ABS, DTC, DQS up/down, DWC, EBC, Fully Ride-by-wire, DDA+.


SilnikSuperquadro L-Twin, desmodromiczny
Pojemność1198 ccm
Prędkość max
Moc205 KM przy 11 500 obr/min
Maks. moment136,2 Nm przy 10 250 obr/min
Chłodzeniecieczą
Ramaaluminiowa monocoque
Zbiornik paliwa17 l
Przednie zawieszenieUSD Öhlins NIX30 43mm w pełni regulowane
Tylne zawieszenieOhlins TTX36 w pełni regulowany, aluminiowy monowahacz
Przednia opona120/70 ZR17 Pirelli Diablo Supercorsa SP
Tylna opona200/55 ZR17 Pirelli Diablo Supercorsa SP
Przedni hamulec2 x 330mm tarcze; radialnie montowane Brembo Monoblock M50, 4-tłoczkowe zaciski, cornering ABS w standardzie
Tylny hamulec245mm tarcza, dwutłoczkowe zaciski, cornering ABS w standardzie

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany