Podczas Auto Expo 2012, które odbyło się w Nowym Delhi, Suzuki zaprezentowało nowy model motocykla – Hayate.

Wyposażony w czterosuwowy, chłodzony powietrzem silnik o pojemności 110 ccm i mocy 8,4 KM Suzuki Hayate to motocykl dedykowany do codziennej jazdy po mieście. Ważący 112 kg Hayate dołączy tym samym do dwóch innych modeli Suzuki sprzedawanych w Indiach – GS150R z silnikiem o pojemności 150 ccm i Slinghot o silniku 125 ccm, które jednak nie są szczególnie popularne. Suzuki ma być konkurencją dla motocykli Bajaj Discover 100 i Hero Splendor. Plany producenta z Hamamatsu to produkcja 10 000 sztuk miesięcznie. Motocykl dostępny będzie w czterech wersjach kolorystycznych: białej, zielonej, szarej oraz czarno-czerwonej. Koszt jednego egzemplarza to około 40 tys. rupii.

Ambasadorem marki został gwiazdor Bollywood – Salman Khan. My patrzymy na Hayate i zastanawiamy się, kto mógłby go reklamować w Polsce. Musiałby być naprawdę przekonywujący, bo indyjski maluch Suzuki urodą, niestety, nie grzeszy.