Opinie o motocyklach - Motogen.pl
TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Forum'
2008-06-13 21:40:25.974664
aeRo
napisał(a):
Oto miejsce, w którym każdy posiadacz motocykla będzie mógł - w kilku krótkich słowach - zamieścić własną opinię na temat dosiadanego przez siebie motocykla. Wady? Zalety? Proszę bardzo... stwórzmy mini-katalog osobistych jednośladowych wrażeń.
2008-06-14 22:10:51.723418
jeszua
napisał(a):
zdania, przedstawionego w [url=https://motogen.pl/artykuly/prezentacje/art4,egzotyka-zza-odry-czyli-jak-sie-jezdzi-bmw.html]swoim niegdysiejszym artykule[/url], nie zmieniłem: na potrzeby motocyklowej turystyki, na razie głównie tej bliższej, r1100rs jest motocyklem prawie doskonałym wady: - plastikowy zbiornik, brak możliwości zapięcia normalnego tankbaga - krótki zakres użytecznych obrotów silnika, duże r4 są pod tym względem lepsze - skrzynia 5 (choć w nowszych modelach AFAIR była 6), bo przydałby się nadbieg na długie przeloty - trudno zmontować sensowne gmole, a obawa o cylindry psuje radość z winklowania zalety: - wygodny jak jasna cholera, dla pasażerki też - w miarę odkręcania wzrost spalania nie przyprawia o zawał - ładowny, silnik nie reaguje zamuleniem na pasażera i bagaże - reszta w tekście pod linkiem - czyli zrealizowane założenia ;) jsz
2008-06-15 13:01:06.619058
aeRo
napisał(a):
Nie posiadam już tego motocykla, ale dwa lata nieustannej eksploatacji pozwoliły na gruntowne zapoznanie się z tym modelem. Mowa o Kawasaki GPX 600R (rok prod. 1995) Wady: - 16 calowe obręcze kół, - nie wygodne siedzenie pasażera, - szorstka, nierówna praca silnika, - podatna na uszkodzenia skrzynia biegów, - podatny na korozję układ wydechowy (na dodatek nie dzielony), - częste czynności obsługowe (wymiana oleju co 5 tys. km, regulacja zaworów co 6 tys. km) - wygląd - rzecz gustu, Zalety: - siodło na wysokości zaledwie 755 mm, - łatwość wkręcania się na obroty, - przyzwoity moment obrotowy (jak na motocykl klasy 600 ccm), - dobre prowadzenie (choć bardzo podatny na "zdrapki"), - bogaty zestaw wskaźników, - niskie spalanie (do 4,8l/100 km przy 120 km/h) - niskie koszty zakupu pojazdu oraz części zamiennych,