Indyjski Royal Enfield działa nieco w cieniu bardziej renomowanych producentów, jednak pod względem ilości sprzedanych maszyn bije ich wszystkich na głowę. Firma postanowiła skorzystać z zapasów nagromadzonej gotówki i zerwać z wizerunkiem masowego dostawcy tanich i przestarzałych motocykli na rynki wschodzące.

Otwarte niedawno centrum badawczo-rozwojowe w Wielkiej Brytanii zaczęło wydawać pierwsze owoce. Na rynku oficjalnie zadebiutowały dwa modele Royal Enfield, zaprojektowane tam specjalnie pod kątem wysokich wymagań klientów w Europie i Ameryce. Continental Twin 650 oraz Interceptor 650 to dwa nakedy w modnej stylistyce retro, napędzane tym samym, rzędowym twinem o pojemności 650 cm3. Chłodzona powietrzem i olejem jednostka dysponuje mocą 47 KM.

Oba motocykle produkowane będą w Indiach, w słynnej fabryce w Chennai. Ich debiut odbył się od razu na wszystkich światowych rynkach, a pierwsze maszyny mają być dostarczone do salonów w Azji, Europie i Ameryce pod koniec tego roku. Posłużą jako egzemplarze testowe i wystawowe – pierwsze sztuki klienci będą mogli odbierać na początku sezonu 2019. Nie znamy jeszcze europejskich cen, ale na pewno będą bardzo konkurencyjne w stosunku do maszyn japońskich, brytyjskich, włoskich i niemieckich z tego segmentu.

Więcej o motocyklach Royal Enfield

Więcej w Nowości rynkowe
Inspirowany historią. Moto Guzzi prezentuje V9 Bobber Sport

V9 Bobber Sport to nowa wersja modelu Moto Guzzi V9. Producent zaprezentował ją podczas zakończonej niedawno imprezy Open House.

Zamknij