Continental Twin 650 oraz Interceptor 650 to dwa nowe modele Royal Enfield, które właśnie weszły na światowe rynki. Europejski projekt, niska cena i modna stylistyka sprawiają, że motocykle te mogą stać się hitami sprzedaży.
Przypominamy, że już w najbliższy weekend odbędzie się ogólnoświatowa impreza charytatywna, której celem jest zbiórka pieniędzy na walkę z rakiem prostaty - Distinguished Gentlemans Ride. Ale DGR to przede wszystkim wspaniały klimat, który poczujecie oglądając zaproszenie filmowe!
Indyjski gigant Royal Enfield przygotowuje się do podboju USA. Firma otworzyła właśnie swój główny oddział na amerykańskiej ziemi i nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie symboliczna lokalizacja.
Pamiętacie programy przyrodniczo turystyczne z Indii? Miejscowi za pomocą dźwięku potrafili sterować zachowaniem kobry. Nie dziwi zatem, że w tym wielkim kraju można prowadzić motocykl siedząc bokiem ii balansując ciałem. A może ktoś wcześniej wprowadził tego Enfielda w trans? Na nas największe wrażenie zrobił profesjonalny kask i obuwie motocyklowe...
Rynki azjatyckie są bardzo chłonne, ale motocykle Royal Enfield to nie są kolejne plastikowe skutery z silnikami o pojemności 110 cm3. Pomimo tego marka z brytyjskimi korzeniami, klasyfikowana na tamtejszych rynkach jako marka premium, poradziła sobie doskonale.
Testowaliśmy szczególny motocykl. Jest prawie taki sam, jak dziesiątki lat temu. Royal Enfield Continental GT to już jeżdżący zabytek, a przy tym jednak nówka sztuka. Czy warto go kupić? Wkrótce opublikujemy obszerny test, a na razie zobaczcie wideo, w którym Szymon opowiada o jego zaletach i wadach.