Jeżeli mielibyśmy wskazać najbardziej aktywnego w ostatnich latach japońskiego producenta motocykli, to jest nim z pewnością Yamaha. Marka ujawniła niedawno plan na lata 2016 - 2018. Jest ambitnie.
Niedawno pojawiły się plotki, że Volkswagen będzie zmuszony do sprzedaży swoich marek, w tym również Ducati. Nowy prezes marki - Matthias Mueller - zapewnia, że do tego nie dojdzie.
Historia Erik Buell Racing zaczyna powoli przypominać telenowelę, a teraz został do niej dopisany kolejny odcinek. Udziały ponownie wystawiono na aukcję i pojawił się nowy gracz.
Zgodnie z oczekiwaniami rynek zapada w sen zimowy. Mimo wszystko w przypadku nowych motocykli listopad zakończył się na plusie. Zapraszamy do lektury raportu PZPM.
Gas Gas będzie uratowany. Pomimo, że wielu jako nowego właściciela wskazywało austriacki KTM, to marka pozostanie w rękach Hiszpanów i została kupiona przez producenta elektrycznych jednośladów - markę Torrot.
Kiedy w sierpniu Bruce Belfer poinformował, ze zamierza wskrzesić markę Erik Buell Racing po tym, jak zakupił udziały w produkcyjnej części marki EBR za 2,25 miliona dolarów, wszyscy fani marki odetchnęli z ulgą. Teraz muszą ponownie wstrzymać oddech, ponieważ udziały zostaną ponownie zlicytowane.
BMW pobiło swój kolejny rekord sprzedaży motocykli i przedstawiło plany na przyszłość. Celem producenta jest osiągnięcie w 2020 roku sprzedaży na poziomie 200 000 motocykli rocznie.
Ducati ma powody do zadowolenia. Tuż przed targami w Mediolanie, na których producent zaprezentuje swoje nowości, sprzedaż motocykli tej marki przekroczyła poziom 50 000 sztuk.
Za oknami jesień, a to oznacza mniejsze zainteresowanie nowymi jednośladami. O ile mniejsze? Tego dowiecie się z najnowszego raportu Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego.
Ducati poinformowało, że zamierza zwiększyć swoją załogę o 200 pracowników tymczasowych. Ma to związek ze znacznym wzrostem zainteresowania motocyklami tej marki.