Ciekawe informacje napływają z Indii. Mahindra - jeden z tamtejszych gigantów - ma chrapkę na zakup kolejnego producenta motocykli z Europy. Po kupnie marki Peugeot Mahindra chciałaby nabyć udziały w Norton lub BSA.
Giovanni Castiglioni dumnie i otwarcie mówi, że nie zamierza przekazać większościowego pakietu udziałów w ręce Mercedesa, a poważna włoska prasa odważnie spekuluje na temat tego, kto przejąłby niemiecki pakiet.
W kwietniu 2016r. zarejestrowano 6 276 nowych jednośladów. W porównaniu z kwietniem ubiegłego roku oznacza to spadek o 12,6%. Przed miesiącem wyniósł on prawie 32%, więc możemy mówić o zmianie w dobrą stronę.
Rynki azjatyckie są bardzo chłonne, ale motocykle Royal Enfield to nie są kolejne plastikowe skutery z silnikami o pojemności 110 cm3. Pomimo tego marka z brytyjskimi korzeniami, klasyfikowana na tamtejszych rynkach jako marka premium, poradziła sobie doskonale.
Miało być pięknie, a wygląda na to, że zakończy się niezbyt kolorowo - mowa o romansie marek MV Agusta i Mercedes. W jednym z wywiadów Giovanni Castiglioni powiedział, że szuka możliwości odkupienia udziałów.
Polaris podsumował pierwszy kwartał 2016 roku. Pomimo dobrych wyników marek motocyklowych koncern odnotował straty przez spadek sprzedaży pojazdów terenowych.
Harley-Davidson podsumował pierwszy kwartał sprzedaży motocykli. Producent poradził sobie dobrze na rynkach zagranicznych, a w Stanach Zjednoczonych odnotował spadek sprzedaży.