Oba motocykle napędzane są rzędowym twinem o pojemności 900 cm3, który przeszedł spore zmiany konstrukcyjne. Pojawiła się nowa skrzynia korbowa wraz z nowym wałem. Pokrywa głowicy wykonana jest teraz z magnezu. Moc silnika wzrosła z 55 do 65 KM, a sama jednostka kręci się o 500 obr/min wyżej – do 7500. Maksymalny moment obrotowy wynosi 80 Nm, dostępnych już przy 3200 obr/min.

Kolejne poprawki obejmują nowe, wspomagane sprzęgło, które chodzi teraz dużo lżej. Pojawiły się nowe wkłady widelca oraz 4-tłoczkowe zaciski Brembo na tarczy o średnicy 310 mm. Silnik sterowany jest elektronicznie, za pomocą dwóch map zapłonu: Road i Rain.

Oba motocykle dysponują również kontrolą trakcji i ABS-em, które można odłączyć, by cieszyć się doznaniami z jazdy jak za dawnych lat. Opcjonalnie można zamówić czujniki ciśnienia w oponach. Tych, którzy zdecydowanie wolą jazdę w plenerze, niż po serwisach, na pewno ucieszą interwały międzyprzeglądowe wynoszące 16 tysięcy km.

Na wyposażeniu Street Twina, będącego klasycznym szosowym nakedem, znalazły się nowe 17-calowe koła, odlewane z aluminium. Siodło powędrowało o 1 cm wyżej, a pod nim znajdziemy gniazdo USB. Na sezon 2019 przewidziano trzy kolory: Matt Ironstone, Korosi Red i Jet Black. Katalog akcesoriów jest wyjątkowo bogaty, liczy aż 140 pozycji!

Z kolei w nieco uterenowionym Street Scramblerze znajdziemy nową, szeroką kierownicę, szprychowe koła (19” z przodu) z oponami dual sport Metzeler Tourance, nowe siodło i nowy wzór bocznych osłon. Motocykl dostępny będzie w kolorach Fusion White, Cranberry Red, Khaki Green i Matt Aluminium. Niemal wszystkie elementy fabryczne możemy poprawić – do wyboru jest 120 oryginalnych akcesoriów.

Więcej o motocyklach Triumph

Więcej w Nowości rynkowe
Horex VR6 RAW – butikowa bestia w czerni

Targi motocyklowe to nie tylko miejsca premier modeli średniej klasy, które sprzedawać się będą w grubych tysiącach egzemplarzy. To również...

Zamknij