MV Agusta F4 RC - bardzo mocna i bardzo lekka - Motogen.pl

Motocykl wyposażono w rzędową czwórkę o pojemności 998cm3. Silnik generuje moc 212 koni mechanicznych i dysponuje 115Nm momentu obrotowego. To wszystko przy wadze 175 kilogramów bez płynów i paliwa. Rama jest wykonana z chromo molibdenowej stali oraz aluminium.

Motocykl MV Agusta F4 RC ma na pokładzie między innymi zawieszenie Öhlins NIX 30 z tyłu oraz TTX36 z przodu. Zarówno przedni jak i tylny amortyzator mają możliwość regulacji kompresji i odbicia. Za hamowanie są odpowiedzialne produkty Brembo współpracujące z systemem ABS Bosch 9 Plus, który posiada Race Mode oraz system zapobiegania podnoszeniu się tylnego koła podczas hamowania.

MV Agusta chwali się, że F4 RC jest o 7 kilogramów lżejsza od F4 RR, a po ubraniu w owiewki torowe waga spada jeszcze o 6 kilogramów. Zestaw torowy zawiera owiewki sportowe, tytanowy układ wydechowy Termignoni z dedykowanym komputerem sterującym, a także elementy z włókna węglowego i zatyczki stosowane w miejscu lusterek. Miłym dodatkiem jest również możliwość personalizacji pokrowca, pod którym będzie drzemać 212 koni mechanicznych.

Producent przyjmuje już zamówienia na motocykl, a liczba egzemplarzy F4 RC jest ograniczona do 250 sztuk. Żeby stać się jego posiadaczem trzeba wyłożyć 36 900 euro.

Więcej o motocyklach MV Agusta Autor: Wojciech Grzesiak