Pomarańczowi już mocno zaznaczyli swoją obecność w segmencie motocykli małolitrażowych, a modele RC390 i Duke 390 sprzedają się w Azji jak świeże bułeczki. Teraz do gamy dołączą ćwiartki, które z powodzeniem będą mogły zastąpić dwusetki.

KTM zamiast rozwiercić wspomniane silniki o pojemności 200ccm postanowił zmniejszyć te o pojemności 373,2ccm, które są w modelach 390. Dzięki temu modele RC250 i Duke 250 będą legitymowały się mocą 31 koni mechanicznych, a moment obrotowy wynosi 24Nm.

Duke 250 waży 143 kilogramy, a RC250 – 147 kilogramów. Masa samego silnika to około 37 kilogramów. Motocykle będą produkowane w fabryce Bajaj w Chakan. Nie wiadomo kiedy i w jakich cenach pojawią się w Europie.

Autor: Wojciech Grzesiak

Więcej w Nowości rynkowe
Scala Rider Packtalk – nowy etap motocyklowej komunikacji

Dziesięć lat po wdrożeniu komunikacji Bluetooth dla motocyklistów Cardo Systems  wprowadza DMC™ (DynamicMeshwork Communication) - trzeciej generacji technologię komunikacji grupowej...

Zamknij