Moto Guzzi przedstawia udoskonaloną wersję swojego bestsellera, V85 TT. Większy moment obrotowy w dolnym i średnim zakresie, pięć trybów jazdy, nowe felgi z oponami bezdętkowymi oraz nowe wzory lakierowania to podstawowe zmiany w Moto Guzzi V85 TT.

Rok 2021 to bardzo ważny czas dla Moto Guzzi, marki, która obchodzi właśnie swoje setne urodziny. Jest to stulecie tradycji, pasji i wielkich sukcesów handlowych oraz sportowych. To sto lat produkcji wspaniałych motocykli, które zawsze budowano w Mandello del Lario, gdzie łączono najlepszą technologię oraz włoską pasję do piękna i designu. Od 1921 roku są to wartości, które ceni Moto Guzzi.

Zgodnie z tą tradycją i historią narodził się V85 TT, turystyczny motocykl dedykowany do wypraw pełnych przygód, które zawsze były częścią dziedzictwa Moto Guzzi. Jego czysta forma i oryginalna koncepcja przywodzą na myśl mocny obraz pustynnych zawodów takich jak rajd Paryż-Dakar, gdzie jego poprzednik odnosił spore sukcesy.

Minimalizm i praktyczność

Minimalizm, łatwość użytkowania oraz praktyczność to fundamenty koncepcji V85 TT. To typowe cechy motocykli enduro z tamtej dekady, dzięki czemu można było używać ich dosłownie do wszystkiego, od codziennych dojazdów do pełnych przygód podróży. Moto Guzzi chwali sobie ten styl i wartości, które giną na coraz bardziej komercyjnym rynku, gdzie rządzi coraz większa masa i rozmiar.

Moto Guzzi szczyci się dewizą, że wszystko może, ale nikomu nic nie musi udowadniać. Liczy się po prostu czysta przyjemność z jazdy. Dzięki takiemu podejściu udało się osiągnąć ambitny cel, jakim było połączenie stylu opartego na powrocie do tych wartości z wyposażeniem nowoczesnego turystycznego enduro. Moto Guzzi może tytułować się pierwszym i jedynym klasycznym enduro na rynku.

Zmiany na 2021

Po niekwestionowanym sukcesie, jaki odniósł V85 TT, w 2021 Moto Guzzi prezentuje na swoich stronach internetowych zaktualizowaną wersję swojego bestsellera z uwzględnieniem opinii publicznej i uwaga zgłaszanych przez użytkowników. Ulepszenia dotyczą szczególnie technicznych aspektów motocykla. Silnik to nadal V-Twin 90 stopni z poprzecznym ułożeniem cylindrów względem ramy, znak rozpoznawczy motocykli z Mandello.

Zmienił się natomiast moment obrotowy, który w dolnym i średnim zakresie obrotów uległ zwiększeniu. Nowe są również szprychowe felgi, na których zamontowano bezdętkowe opony, zmniejszając tym samym wagę motocykla o 1,5 kg.

Poprawiono również praktyczność użytkowania elektronicznych systemów wspomagających. Dołożone zostały dwa nowe tryby jazdy; sportowy dla dynamiczniejszych doznań i niestandardowy, który można całkowicie zmodyfikować według własnych preferencji. Oprócz tego pozostają standardowe na drogę, deszcz i w teren. Tryby zarządzają kontrolą trakcji, ABS i reakcją przepustnicy Ride-by-Wire. W standardzie znajdują się dobrze już znany tempomat oraz wyświetlacz TFT. Dzięki dodatkowej aplikacji Moto Guzzi MIA sprzedawanej jako akcesorium możesz podłączyć swój smartfon do pojazdu, dzięki czemu zyskujesz prawdziwe centrum informacyjno-rozrywkowe.

Dotychczasowe warianty kolorystyczne również uległy modyfikacji. Dostępne będą nowe kolory takie jak: Nero Etna, Giallo Mojave i Rosso Uluru.

V85 TT Travel również otrzyma wszystkie techniczne ulepszenia z podstawowej wersji V85 TT i podobnie jak wcześniej wyróżniać się będzie gotowym pakietem wyposażenia do dalekich podróży. Są to przednia szyba Touring, boczne kufry, dodatkowe światła LED, grzane manetki oraz platforma multimedialna Moto Guzzi MIA.

Więcej w Newsy, Nowości rynkowe, Ze świata
MotoGP 2021
Prezentacje teamów MotoGP Yamaha, Ducati i Honda odbędą się online, testy w Malezji odwołane

Z uwagi na stan wyjątkowy w Malezji, testy przedsezonowe w połowie lutego nie odbędą się. Zanim jednak o tym poinformowano,...

Zamknij