Honda MSX 125 2013 - Motogen.pl
TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Łatwy w prowadzeniu, praktyczny, oryginalny i dostarczający radości z jazdy - tak Honda zdefiniowała w roku 1963 swój kultowy model Monkey, którego w kolejnych pokoleniach zastąpiły wersje Dax i Ape. Formuła ta wciąż ma jednak istotny wydźwięk wśród zupełnie nowego pokolenia młodych motocyklistów; znanych jako „Generacja Y' w USA, „Dek Neaw' w Tajlandii i „Street-Kei' w Japonii. Dorastając w pozbawionej barier erze internetu, dzisiejsi nastolatkowie dzielą kulturę, i styl, a także przełamują konwencje.

Instynkt kieruje ich w stronę motocykli, ale potrzebują maszyny, która będzie ekscytująca, porywająca stylistycznie, a jednocześnie łatwa w prowadzeniu. Młodzi ludzie chcą nie tylko być zauważani, ale wręcz rzucać się w oczy i wyróżniać z tłumu. Jako, że dopiero wkraczają w dorosłość, ograniczenia budżetowe sprawiają, że wszystko to musi być trwałe i w przystępnej cenie.
 

Wczesne wprowadzenie w świat jakości i wartości charakteryzującej markę, jest dla Hondy bardzo ważne. Młodzi ludzie poznając wyjątkowe zalety i niezawodność pojazdów spod czerwonego skrzydła, za jakiś czas będą chcieli stać się posiadaczami czegoś większego, a to często prowadzi do wieloletniego przywiązania do marki.
 

Wyciągając rękę do pokolenia najmłodszych motocyklistów, Honda stworzyła model MSX125 (Mini Street X-treme 125). Jest wszystkim, czego oczekuje się od Hondy; zarówno jeśli chodzi o osiągi, jakość wykonania, praktyczność, jak i unikalny styl. Stworzony z wyczucia chwili, jest atrakcyjny i niekonwencjonalny.


Silnik1-cylindrowy, 2-zaworowy
Pojemność124,9 cm3
Prędkość maxbrak danych
Moc9,8 KM przy 7000 obr/min
Maks. moment11 Nm
ChłodzeniePowietrze
RamaPojedyncza, stalowa rama grzbietowa
Zbiornik paliwa5,5 l
Przednie zawieszenie31 mm odwrócony widelec teleskopowy
Tylne zawieszenieWahacz stalowy, pojedynczy amortyzator
Przednia opona120/70-12
Tylna opona130/70-12
Przedni hamulec220 mm pojedynczy tarczowy, 2-tłoczkowy zacisk
Tylny hamulec190 mm pojedynczy tarczowy, 1-tłoczkowy zacisk

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany