Ducati Multistrada 1200 S Pikes Peak - Motogen.pl
TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Marzenie każdego motocyklisty, zrealizowane przez Ducati. Cztery motocykle w jednym. Sportową maszynę, długodystansowego turystyka, miejskie i drogowe enduro dzieli od siebie jedno kliknięcie! Wersja S wyposażona jest w doskonałe zawieszenie Ohlins, w pełni regulowane elektronicznie – za pomocą jednego przycisku na konsoli

Multistrada S Pikes Peak to najbardziej ekskluzywna wersja tego wyjątkowego modelu motocykla. Wersja powstała dla uczczenia wygranej zespołu Ducati Spider Grips Team, w legendarnym wyścigu Pikes Peak w 2010, 2011 i 2012 roku. Malowanie i liczne elementy wykonane z Carbonu, nawiązują do wyczynowych egzemplarzy, które brały udział w wyścigu. To jedno z „dzieci” rodziny Ducati, po którym najbardziej widać odziedziczone wyścigowe DNA.

 
Zupełnie nowa koncepcja motocykla. Innowacyjny design, zaawansowana technologia i elektronika, zapierająca dech w piersiach jednostka Testastretta, fantastyczne zawieszenie i ergonomia wszystko to określa jeden motocykl – Ducati Multistrada.
Silnik Multistrady pochodzi wprost z modeli 1198 i Diavela. Skonstruowany z myślą o rywalizacji w klasie Superbike, Testastretta to perła w koronie Ducati. Zaawansowana elektronika i 4 mapy zapłonu powodują że, ten silnik doskonale sprawdza się w Multistradzie, nie ograniczając jej funkcjonalności nadmiarem mocy czy momentu obrotowego.
Przejechać 1000km po kiepskiej jakości drogach, odpiąć kufry i wjechać na tor? – dla Multistrady to oczywiste! To motocykl który przełamuje dotychczasowy porządek, to maszyna uniwersalna bliska ideału każdego motocyklisty.
SilnikTestastretta 11°, 2-cylindrowy w ukł. L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny,
Pojemność1198,4ccm
Prędkość max
Moc150KM (110,3kW) przy 9250 obr./min
Maks. moment124.5 Nm przy 7,500 obr/min
ChłodzenieCiecz
RamaRurowa, stalowa, kratownicowa
Zbiornik paliwa20 l
Przednie zawieszenieW pełni regulowane elektronicznie Sachs, 48mm, upside-down, skok 170mm
Tylne zawieszenieW pełni regulowany elektronicznie, skok 170mm, aluminiowy wahacz jednoramienny
Przednia opona120/70zr17
Tylna opona190/55zr17
Przedni hamulecDwie tarcze 320mm, 4-tłoczkowe zaciski Brembo montowane radialnie, ABS
Tylny hamulecTarcza 245mm, 2-tłoczkowy zacisk, ABS

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany