Na pierwszy rzut oka model 821 Stripe to przede wszystkim nowe malowanie. Motocykl otrzymał białe pasy idące przez przedni błotnik, zbiornik paliwa, aż do nakładki na siedzeniu pasażera. Maszyna nawiązuje teraz do takich modeli jak S4RS.
Oprócz tego motocykl otrzymał regulowane przednie zawieszenie, którego w wersji podstawowej możecie nawet nie szukać.
Poza tym wszystkie pozostałe komponenty pozostają bez zmian.
Silnik | Testastretta 11° L-Twin desmodromiczny |
Pojemność | 821 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 112 KM przy 9 250 obr |
Maks. moment | 89,4 Nm przy 7 750 obr/min |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | stalowa, rurowa, kratownicowa |
Zbiornik paliwa | 17,5 l |
Przednie zawieszenie | widelec USD 43mm, regulowany |
Tylne zawieszenie | aluminiowy wahacz, regulowany amortyzator |
Przednia opona | 120/70 ZR 17 Pirelli Diablo Rosso II |
Tylna opona | 180/60 ZR17 Pirelli Diablo Rosso II |
Przedni hamulec | 2 x 320mm tarcze, radialne monobloki Brembo, czterotłoczkowe zaciski, ABS w standardzie |
Tylny hamulec | 245mm tarcza, dwutłoczkowe zaciski, ABS w standardzie |
Zostaw odpowiedź