Esencja minimalistycznego stylu. Kipiący energią, mocą i erotyzmem młodszy brat Monstera 1200, dysponuje w zasadzie wszystkimi funkcjami swojego protoplasty. Ultra-nowoczesny silnik oparty na technologii Testastretta, mapy zapłony, wielostopniowa kontrola trakcji, świetny ABS rama i zawieszenie. Wszystko to w połączeniu z niesamowitym designem dało motocykl uniwersalny, przeznaczony zarówno dla początkujących jak i doświadczonych kierowców.
Przeszło 20-letnia tradycja zobowiązuje. Monster 821 jest godnym dziedzicem całej 'potwornej' rodziny.
Silnik | Testastretta 11°, 2-cylindrowy w ukł. L, rozrząd desmodromiczny, cztery zawory na cylinder |
Pojemność | 821 ccm |
Prędkość max | Brak danych |
Moc | 112 KM przy 9,250 obr/min |
Maks. moment | 89,4 Nm przy 7750 obr/min |
Chłodzenie | Ciecz |
Rama | Stalowa, rurowa |
Zbiornik paliwa | 17.5l |
Przednie zawieszenie | Widelec upside-down, skok 130 mm |
Tylne zawieszenie | W pełni regulowany amortyzator monoshock, aluminiowy wahacz dwuramienny, skok 140 mm |
Przednia opona | Pirelli Diablo Rosso II 120/70 ZR 17 |
Tylna opona | Pirelli Diablo Rosso II 180/60 ZR 17 |
Przedni hamulec | 2 tarcze pływające 320 mm, zaciski 4-tłoczkowe Monobloc Brembo M4-32 montowane radialnie, radialna pompa hamulcowa, ABS |
Tylny hamulec | Tarcza 245 mm, zacisk 2-tłoczkowy, ABS |
Zostaw odpowiedź