Silnik został tak zestrojony aby wyciągnąć z niego jak najwięcej momentu obrotowego, a będzie on wynosił 63 Nm przy mocy 87 koni mechanicznych. Jeżeli porównamy to z CB650F i weźmiemy pod uwagę, że w obu przypadkach maksymalna moc i moment będą dostępne w tym samym zakresie obrotów, to piękny obraz namalowany przez marketingowców jest po prostu CB650F w owiewkach. Oczywiście będzie to doskonała propozycja dla początkujących i dla tych, którzy nie mają ciśnienia na CBR600RR. Należy jednak zauważyć, że CBR600F jest mocniejsza od 650-tki. Waga motocykla na mokro to 211 kilogramów i będzie on posiadał ABS w standardzie.
Silnik | 4-cylindrowy, 4-suwowy silnik rzędowy, cztery tytanowe zawory na cylinder, DOHC |
Pojemność | 649 cm3 |
Prędkość max | |
Moc | 87 KM (64 kW) @ 11 000 rpm |
Maks. moment | 63Nm @ 8,000 rpm |
Chłodzenie | Ciecz |
Rama | Stalowa, 'diamentowa' |
Zbiornik paliwa | 17.3 l |
Przednie zawieszenie | Widelec teleskopowy, skok 120 mm |
Tylne zawieszenie | Amortyzator z regulacją napięcia wstępnego sprężyny |
Przednia opona | 120/70-ZR17M/C (58W) |
Tylna opona | 180/55-ZR17M/C (73W) |
Przedni hamulec | 2 x tarcza o średnicy 320 mm i szerokości 5 mm, dwutłoczkowe zaciski |
Tylny hamulec | 1 x tarcza o średnicy 240 mm i szerokości 5 mm, jednotłoczkowy zacisk |
Zostaw odpowiedź