Triumph Rocket 3 GT – 2500 cm3 pojemności! Opinia właściciela [FILM] - Motogen.pl

Triumph Rocket 3 ze swoim potężnym silnikiem niejednemu już zawrócił w głowie… Tym razem pytamy właściciela Rocketa 3 GT o jego obserwacje i doświadczenia z tą bestią na dwóch kołach!

Triumph Rocket 3 GT imponuje nie tylko potężnym i majestatycznym wyglądem, ale również parametrami technicznymi. Trzy cylindry w rzędzie o pojemności 2500 cm3 generują maksymalnie 221 Nm momentu obrotowego i 167 KM mocy. Wyobrażacie sobie, jak bardzo przerąbane ma ta tylna opona w rozmiarze 240!?

O swoim egzemplarzu Rocketa 3 opowiedział na Waldemar Chełkowski, który jest szczęśliwym właścicielem wersji GT. Przyglądamy się detalom, omawiamy drobne zmiany i modyfikacje wprowadzone w egzemplarzu Waldka, pytamy o wrażenia z jazdy oraz codzienną eksploatację.

ZOBACZ TEŻ: Test Rocketa 3 GT wg Barrego, zdjęcia i film wg Tomaziego, szybka opinia wg Jędrzejaka!

Czy takim motocyklem da się jeździć po mieście? Jakie prędkości rozwija maksymalnie Triumph Rocket 3 GT? Dlaczego Waldek do wersji GT zamontował kierownicę od wersji Rocket 3 R? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziecie w poniższym filmie z cyklu „Barry na używkach”:

W chwili publikacji niniejszego materiału cena za nowego Triumpha Rocket 3 GT w salonach zaczyna się od 115 900 zł. Czy to dużo, oceńcie sami. Biorąc pod uwagę poziom jakości wykończenia i dbałość o detale oraz wszystko to, co Rocket 3 ma do zaoferowania, w mojej ocenie cena nie jest wygórowana.

Mamy tu do czynienia z motocyklem wybitnie wręcz dopracowanym. Pomijając już sam wygląd, trudno nie zauważyć staranności wykonania tego dzieła sztuki na dwóch kołach.

Zdjęcia autorstwa Tomazi.pl, wykonane podczas Operacji Lato 2023 w Motogen.pl.

Triumph Rocket 3 występuje w dwóch wersjach, mianowicie Rocket 3 R oraz prezentowany w powyższym filmie Rocket 3 GT. Obydwie wersje mają jednakowy silnik, zawieszenia i hamulce. Właściwie różnią się jedynie stylem i pozycją za kierownicą oraz wyposażeniem.

Rocket 3 GT oferuje pozycję kierowcy z nogami wysuniętymi nieco do przodu. Jest to pozycja typowa dla większości motocykli typu cruiser. Inna jest również sama kierownica. Z kolei w wersji Rocket 3 R podnóżki są cofnięte, a nogi kierowcy bardziej zgięte w kolanach. Jest to pozycja nieco bardziej agresywna. Warto się przysiąść do obydwu wersji i porównać.


Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany