Nowy, dwucylindrowy silnik 850 cm3, o mocy 65 KM, nowa rama, dodatki, wykończenie, nowe podnóżki i siodło – to podstawowe zmiany w Moto Guzzi V9 na 2021 rok…

W stuletniej historii Moto Guzzi niestandardowe modele to jedne z tych najbardziej znanych, kochanych i docenianych.

Nowy komfort, większa radość z jazdy

Przez wszystkie generacje customowych motocykli Moto Guzzi zachowały się trzy podstawowe cechy. Pierwsza z nich to bardzo osobisty charakter, w którym określona konfiguracja silnika odgrywa decydującą rolę stylistyczną, podobnie jak elegancki zbiornik paliwa i nisko poprowadzone rury wydechowe. Kolejną jest legendarny silnik V-twin o kącie 90°. Ostatnim, ale nie mniej ważnym jest architektura podwozia dostarczająca nieporównywalnej przyjemności z jazdy w każdych warunkach. Ta tradycja i głęboka kultura motocyklowa tchnęły życie w dwie wersje Moto Guzzi V9, które w 2021 roku zostały gruntownie odnowione.

V9 Roamer

V9 Roamer to uniwersalny, prosty i intuicyjny custom, który uwielbia się popisywać i dawać wielką przyjemność z jazdy. Wzbogacony jest w wiele unikalnych dodatków oraz został znakomicie wykończony. Jego mroczniejszą wersją jest V9 Bobber z szerokimi oponami i minimalistycznym wyglądem. Obie wersje ewoluowały znacząco, aby zwiększyć komfort i przyjemność z jazdy.

Najbardziej widoczną zmianą jest wprowadzenie nowego silnika 850cm3 o mocy 65 KM i momencie obrotowym na poziomie 73 Nm, który z powodzeniem montowany jest w modelu V85 TT. Dobrze znana jednostka potrafi zagwarantować dynamiczne osiągi i płyną jazdę, dzięki wzmocnionej ramie.

Nowością są również podnóżki zamontowane na gumowych podkładkach, które redukują wibracje i poprawiają komfort jazdy. Oprócz ABS w standardzie znajdziemy również regulowany system kontroli trakcji MGCT (z możliwością ręcznego wyłączenia).

V9 Bobber

V9 Bobber ma nowe siodełko o minimalistycznym wyglądzie, zgodnie z filozofią całej konstrukcji. Nowe są również panele boczne i krótki przedni błotnik. Oprócz tego zmodernizowano również zestaw wskaźników, który jest teraz w pełni cyfrowy, a także dołożono pełne oświetlenie LED. Na przedniej lampie wyróżnia się dobrze już znany „Orzeł z Mandello”, zastosowany jako DRL. Jak każde Guzzi, również V9 posiada szeroką gamę oryginalnych dedykowanych akcesoriów, które podkreślają osobliwy charakter tego modelu.

Wśród nich znajduje się również platforma Moto Guzzi MIA, która umożliwia podłączenie smartfonu do motocykla, dzięki czemu istnieje możliwość rozszerzenia wielu funkcji takich jak komunikacja czy szczegółowy odczyt danych.

Zarówno V9 Roamer, jak i V9 Bobber są dostępne w wersji o zmniejszonej mocy, zgodnie z ograniczeniami prawa jazdy A2 i są idealne dla nowych Guzzisti.

Moto Guzzi V9 Roamer jest dostępny w wyjątkowej kolorystyce Grigio Lunare, z błyszczącymi akcentami na błotnikach, zbiorniku paliwa i panelach bocznych, aby podkreślić elegancję tego modelu.

Moto Guzzi V9 Bobber jest dostępny w dwóch wersjach, obu z całkowicie matowym wykończeniem. Kolorystyka Nero Essenziale podkreśla jego mroczny i zadziorny charakter.

Więcej w Motocykle, Newsy, Nowości rynkowe
Podróż retro – klimatyczny klip z motocyklami: klasykami, cafe racerami

Wieki temu wrzucaliśmy ten klip, ale podczas prac informatycznych, zaginął gdzieś w serwerowni. Zupełnie serio przypominamy ten kapitalny obraz kojarzący...

Zamknij