A jeśli już znudzą nam się sprinty ze świateł, okaże się wygodnym kompanem do weekendowych wypadów, najlepiej na kręte, górskie drogi.
Dobrze wykonany, z agresywną stylizacją i szlachetnymi komponentami, jest skazany na rzeszę miłośników. Jeden z najfajniejszych, testowanych przez nas modeli.
Silnik | 2-cylindrowy, widlasty, kąt rozwarcia cylindrów 75° |
Pojemność | 1301 |
Prędkość max | |
Moc | 180 KM (132 kW) przy 8870 obr/min |
Maks. moment | 144 Nm przy 6500 obr/min |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | kratownicowa, stal chromowo-molibdenowa |
Zbiornik paliwa | 18 l |
Przednie zawieszenie | upside-down, średnica rur nośnych 48 mm, skok 125 mm, pełna regulacja |
Tylne zawieszenie | wahacz wleczony, podparty na amortyzatorze centralnym, skok 156 mm |
Przednia opona | 120/70-17 |
Tylna opona | 190/55-17 |
Przedni hamulec | podwójny tarczowy, czterotłoczkowe zaciski Brembo, śr. 320 mm |
Tylny hamulec | tarczowy, dwutłoczkowe zaciski Brembo, śr. 240 mm, ABS |
Zostaw odpowiedź