Logowanie/Rejestracja

Zaloguj się

Na swoje konto

Zarejestruj się

Załóż konto
Szukaj
Szukaj

SZUKAJ

w 3 sekundy lub mniej
motogen.pl Katalog Katalog motocykli BMW BMW F 800 GT 2013 Drukuj Poleć znajomemu Poleć znajomemu
BMW F 800 GT 2013
Starsze generacje
Nowsze generacje

BMW / MOTOCYKL Turystyczny
BMW F 800 GT 2013

2013 - teraz

+

Metryczka

Nowy, dynamicznie zaprojektowany BMW F 800 GT oferuje imponujące osiągi i dynamikę w każdej trasie - zarówno na szerokich bulwarach, krętych alpejskich przełęczach czy niekończących się autostradach.

Wystarczy jeden obrót manetki, a dynamiczne 90 koni mechanicznych w BMW F 800 GT zadba o to, żeby monotonia dnia codziennego szybko Cię nie dogoniła. Chłodzony cieczą, 2-cylindrowy rzędowy silnik o pojemności 798 cm3 oferuje na każdym etapie podróży przekonującą dynamikę, która może być skutecznie rozwijana na drodze dzięki bezobsługowemu napędowi paskowemu. Dłuższy wahacz tylnego koła i sztywniejsze zawieszenie zapewnia wysoki poziom stabilności jazdy, gwarantując znakomite prowadzenie. Bez żadnych nierówności.

 

Wygoda i doskonała kontrola – oto istota czerpania radość z jazdy. W F 800 GT zapewniają je sztywny układ jezdny oraz trzy różne wysokości siedzeń, które gwarantują jeszcze wyższy komfort długiego podróżowania. Co więcej, dostępny opcjonalnie system elektronicznej regulacji zawieszenia ESA za naciśnięciem przycisku umożliwia dostosowanie tłumienia odbicia na kole tylnym do aktualnego stanu nawierzchni.

 

Sportowe linie i wyrazisty przód GT od razu dają do zrozumienia, że dynamika jest tu standardem. Jak wiadomo, ciekawe akcenty stylistyczne uzyskuje się również kolorem. W przypadku F 800 GT może to być pełny temperamentu pomarańcz Valencia, elegancki ciemny grafit lub też jasna biel.

 

Bezpieczeństwo jest najlepszym towarzyszem podróży. Z tego powodu każde hamowanie jest standardowo wspomagane najnowocześniejszym w klasie średniej, 2-kanałowym układem ABS. Dla tych, którzy szukają jeszcze wyższego poziomu bezpieczeństwa wsparcie zapewnia opcjonalny system kontroli trakcji ASC.

Napęd

Silnik
2-cylindrowy, 4-suwowy, 4 zawory na cylinder, z dwoma wałkami rozrządu w głowicy, smarowanie z suchą miską olejową
Pojemność
798 cm3
Stopień sprężenia
12.0 : 1
Średnica x skok tłoka
82 mm x 75,6 mm
Układ paliwowy
Elektroniczny wtrysk paliwa, elektroniczny sterownik silnika (BMS-K+)
Chłodzenie
Ciecz
Skrzynia biegów
6-biegowa, sprzęgana kłowo, zintegrowana z blokiem silnika
Sprzęgło
Mechaniczne sprzęgło wielotarczowe zanurzone w oleju
Sposób przeniesienia napędu
Napęd pasowy z tłumieniem szarpnięć

Wymiary i masy

Długość
2156 mm
Wysokość
1248 mm (bez lusterek)
Szerokość
905 mm (z lusterkami)
Rozstaw osi
1514 mm
Wysokość siedzenia
800 mm (siedzenie komfortowe: 820 mm, niskie siedzenie: 765 mm)
Masa własna
213 kg z płynami i paliwem
Dopuszczalna masa całkowita
420 kg
Zbiornik paliwa
15,0 l
Rezerwa
Około 3,0 l

Podwozie

Rama
Rama mostowa z aluminium, silnik nośny
Przednie zawieszenie
Widelec teleskopowy, średnica 43 mm
Tylne zawieszenie
Jednoramienny wahacz z odlewu aluminium z osią tylnego koła regulowaną mimośrodowo, centralna kolumna amortyzująca, płynna hydrauliczna regulacja napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem, regulacja tłumienia odbicia
Przedni hamulec
Dwutarczowy, tarcze pływające, średnica 320 mm, czterotłoczkowy zacisk pływający
Tylny hamulec
jednotarczowy, średnica 265 mm, jednotłoczkowy, zacisk pływający
Przednia opona
120/70 ZR 17
Tylna opona
180/55 ZR 17

Osiągi

Prędkość maks.
brak danych
Moc
66 kW (90 KM) przy 8000 obr/min (możliwa redukcja mocy do 35 kW (48 KM) przy 6750 obr/min.)
Maks. moment obrotowy
86 Nm przy 5800 obr/min (przy zredukowanej mocy: 69 Nm przy 3500 obr/min.)
Spalanie
brak danych

Dodatkowe informacje

Kategoria A
Tak
Oceń ten motocykl:
Zobacz galerię

BMW F800GT 2013

38
zdjęć
PRAWA AUTORSKIE © 2006-2011: Motogen Logo WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Szukaj W Górę Zgłoś nieodpowiednie treści