Uzgadniano w procedurze homologacyjnej, które będą obowiązywały od 2015 roku i wyznaczają producentom, ile motocykli musi zostać wyprodukowanych żeby marka została dopuszczona do startów oraz jaka ma być ich maksymalna cena. Na chwilę obecną producent musi wypuścić na rynek 125 motocykli z danego modelu do testów, później wyprodukować 500 sztuk do czerwca danego roku, a pułap 1000 sztuk musi być osiągnięty 31 grudnia i później jeszcze 1000 sztuk musi być wyprodukowane do grudnia następnego roku. Motocykle muszą być dostępne w sprzedaży w Europie, Stanach Zjednoczonych lub Japonii. Jakie będą zmiany na sezon 2015? Tego jeszcze nie wiadomo, ponieważ w informacji prasowej nie podano żadnych szczegółów.
Jest za to szczegółowo rozpisany nowy harmonogram rundy. Niedzielne wyścigi będą kończyły się wcześniej niż dotychczas, a kwalifikacje klasy Superbike będą rozgrywane w takim samym formacie jak kwalifikacje dla klasy MotoGP.
Piątek
10:00 – 10:45 – I trening wolny Supersport
11:00 – 11:30 – I trening wolny Superstock 1000
11:45 – 12:30 – I trening wolny Superbike, czas liczony do kwalifikacji (Superpole)
13:45 – 14:30 – II trening wolny Supersport
14:45 – 15:15 – II trening wolny Superstock 1000
15:30 – 16:15 – II trening wolny Superbike, czas liczony do kwalifikacji (Superpole)
Sobota
09:00 – 09:30 – III trening wolny Superstock 1000
09:45 – 10:30 – III trening wolny Superbike, czas liczony do kwalifikacji (Superpole)
10:45 – 11:30 – III trening wolny Supersport
12:30 – 13:00 – IV trening wolny Superbike, czas nie będzie zaliczany do kwalifikacji
15:00 – 15:15 – Superbike Superpole 1
15:25 – 15:40 – Superbike Superpole 2
15:55 – 16:40 – Kwalifikacje Supersport
16:55 – 17:25 – Kwalifikacje Superstock 1000
Niedziela
08:40 – 08:55 – Superbike Warm Up
09:05 – 09:20 – Supersport Warm Up
09:30 – 09:40 – Superstock 1000 Warm Up
10:30 – I wyścig Superbike
11:40 – Wyścig Supersport
13:10 – II wyścig Superbike
14:15 – Wyścig Superstock 1000