Polskie gwiazdy w kampanii społecznej „Ja, Motocyklista” - Motogen.pl

Przed obiektywem aparatu stanęli także: Marek Siudym, Weronika Marczuk, Paweł Płuska, Andrzej Młynarczyk, Przemysław Cyprjański i wielu wielu innych zapalonych motocyklistów. Finałem kampanii  „Ja, motocyklista” będzie  wystawa fotograficzna, której celem jest zmiana społecznego postrzegania motocyklistów.

Do tej pory – w ramach inicjatywy Fundacji Jednym Śladem i Torres Art. – w kampanii udział wzięło ponad 200 motocyklistów z całej Polski. Wśród nich byli m.in.: pielęgniarka, ratownik medyczny, strażak, chirurg czy sprzedawca warzyw.

Organizatorzy chcą pokazać, że motocykliści to zwyczajni ludzie, którzy są przedstawicielami wszystkich zawodów i których spotykamy na każdym kroku naszego życia, nie tylko stojąc w korku na zatłoczonej ulicy. A w najbliższą środę, 22 lutego, fotografowane będą również gwiazdy znane ze szklanego ekranu oraz pierwszych stron gazet. Przed obiektywem aparatu staną  m.in.: Sidney Polak, Krzystof Diablo Włodarczyk, Kamil Durczok, Hubert Urbański, Beata Sadowska, Bogusław Wołoszański czy też Jarosław Kulczycki.

Do naszej kampanii  zaprosiliśmy również polityków, szczegóły niebawem.

Jeśli jesteście ciekawi, co działo się na sesji zdjęciowej, zerknijcie na profil Fundacji Jednym Śladem na Facebooku. Patronat medialny nad akcją objął MOTOGEN.PL.