Kawasaki ER6 – czy warto kupić? - Motogen.pl

Kawasaki ER6 – czy warto kupić, nasza opinia, dane techniczne, waga, cena tego niedrogiego i udanego „średniaka”.

Kawasaki ER6 dane techniczne

Prezentowane Kawasaki ER6 to turystyczno sportowy, uniwersalny pojazd miejski doskonale nadający się do codziennej eksploatacji. ), Wprawdzie dane Kawasaki ER6 nie powalają na kolana, ale umożliwiają sprawną i wygodną jazdę. Masa ok. 200 kg w połączeniu z silnikiem o mocy 72 KM sprawiają, że motocykl nie wydaje się ospały. Kawasaki ER6 przechodził kilka modernizacji, początkowe roczniki były dostępne zarówno w wersji z ABS jak i bez niego. Producent oferował wersję z półowiewką oraz nakeda.

Kawasaki ER6
Kawasaki ER6 pierwszej generacji…

Kawasaki ER6 ile koni?

Ile koni ma Kawasaki ER6? Formalnie 72,1 KM, ale przebieg mocy i momentu obrotowego, a także stosunkowo krótkie zestopniowanie skrzyni biegów sprawiają, że w codziennej jeździe z pewnością nie będziemy narzekać na brak przyspieszenia. Przyspieszenie w Kawasaki ER6 jest optymalne i czasem, przy dobrym kierowcy pozwala na walkę ze świateł z dużo mocniejszymi przeciwnikami. Ceną za to jest prędkość maksymalna nieznacznie przekraczająca 200 km/h oraz stosunkowo duże zużycie paliwa. Spalanie Kawasaki ER6 zależy od stylu jazdy. Kierowcy stosujący ecodriving, jeżdżący płynnie osiągną wynik z czwórką z przodu. Ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby tę wartość podwoić…

Kawasaki ER6 waga

Dane techniczne Kawasaki ER6 sugerują masę przekraczającą 200 kg, w przypadku pojazdu zatankowanego pod korek. W zależności od rocznika, tego, czy pojazd wyposażono w ABS, półowiewkę czy nie, masa pojazdu to 202-208kg. Dość ciekawym detalem są lusterka Kawasaki ER6. Szczególnie w wersjach z półowiewką, z pierwszych roczników umieszczono je daleko z przodu, z racji czego mają duży martwy punkt, niekiedy wymagając zwiększonej uwagi kierowcy. Dla odmiany licznik Kawasaki ER6 to bardzo czytelny, precyzyjny i ładny element bez względu na rok produkcji i wersję…

Kawasaki ER6 opony

Opony w Kawasaki ER6 to najmniejszy problem. Motocykl dobrze się prowadzi bez względu na zastosowane ogumienie – to bardziej zależy od preferencji kierowcy i jego doświadczenia. Dla odmiany pojazd jest wrażliwy na ciśnienie w ogumieniu i jakość prowadzenia przy jego złej wartości jest szybko zauważalna.

Warto wspomnieć o tym, że szyba w Kawasaki ER6 jest nieco za niska dla osób o wzroście powyżej 185 cm, a klocki hamulcowe warto zastąpić sinterowymi – wówczas proces hamowania będzie jeszcze skuteczniejszy, niż fabrycznie. Pozostając przy hamulcach, seryjne są mocno przeciętne.

Kawasaki ER6 cena

Kawasaki ER6 kosztuje w zależności od rocznika, stanu, wyposażenia czy generacji pomiędzy 6 a 20 tys. zł. Cena Kawasaki ER6 wydaje się korzystna szczególnie w odniesieniu do wszechstronności, jakości wykonania i bezawaryjności.

Czy warto kupić kawasaki ER6

Czy warto kupić kawasaki ER6? Naszym zdaniem zdecydowanie tak. Specyfikacja Kawasaki ER6 jest obiecująca, cena uczciwa a podaż pojazdu duża. Różnorodność wersji, wyposażenia i modelu powoduje, że każdy znajdzie wśród nich praktyczny motocykl do jazdy na co dzień. Specyfikacja Kawasaki ER6 wymiary i jego dane techniczne sprawiają, że pod doświadczonym kierowcą będzie skutecznym narzędziem do szybkiej jazdy, a nawet odwiedzin track-dayu. Początkujący szybko go ogarnie, a pozostali będą się cieszyć oszczędnym i ładnym pojazdem.

Zobacz także test Kawasaki Z750, używane Kawasaki ER5, oraz W650


Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany