Nowy trend przekłada się na widoczne zmiany na naszych drogach, na których częstym gościem jest aktualny lider spośród portfolio Junaka – model M12 Vintage.

Motocykle Junak w dużej mierze nawiązują do klasyki, co jest odpowiedzią na preferencje polskich motocyklistów. Kiedyś na naszych drogach królowały konstrukcje o sportowym charakterze. Dziś są to głównie jednoślady typu street, cafe racer czy chopper. Stąd Almot, właściciel marki Junak zdecydował się skoncentrować na tych segmentach pojazdów. Tym bardziej, że posiadacze prawa jazdy B bardzo często chcą się wyróżnić na drodze. Przy tym takie konstrukcje jak choćby Junak M11 Cafe, M14 czy M12 Vintage absolutnie nie zdradzają swojej pojemności. Wielu ciężko uwierzyć, że to “tylko” 125 ccm na które nie jest wymagane “motocyklowe” prawo jazdy – mówi Karol Kopytek z Junaka.

Z kolei Junak M12 Vintage 125 stanowi swego rodzaju kompromis. Jest to bardzo kompaktowy i lekki motocykl o masie 140 kg. Motocykl wyróżnia się też nisko osadzoną kanapą przez co jest bardzo łatwy w opanowaniu przez mniej doświadczonych. Z drugiej strony wygląda i brzmi dojrzale. Dodatkowo zapewnia przyjazną geometrię i pozycję za kierownicą, która nie męczy nawet podczas typowo turystycznych wypadów, co potwierdzą setki posiadaczy tej maszyny w Polsce.

Junak M12 Vintage 125 to także liczne detale, które często decydują o ostatecznym wyborze motocykla na prawo jazdy B. Czarny matowy kolor, niska kierownica, szprychowe koła o sporej średnicy czy choćby niezawodny układ elektronicznego wtrysku paliwa. Jednym z ważnych czynników wpływających na powodzenie M12-stki na rynku jest stosunek ceny do jakości. Sugerowana cena detaliczna na poziomie 8799 zł jest atrakcyjną propozycją dla osób chcących spróbować jazdy na motocyklu, nie tylko w ruchu miejskim jako sposób na zakorkowane drogi, ale również na dalsze weekendowe wycieczki.

Więcej informacji o Junaku M12 Vintage 125 znajdziecie tutaj

Dane techniczne

POJEMNOŚĆ 125 cm³
RODZAJ SILNIKA CZTEROSUWOWY, JEDNOCYLINDROWY, OHC
ZASILANIE SILNIKA WTRYSK PALIWA
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA 90 km/h
MOC 7,8 KW / 10,6 KM (PRZY 8500 RPM)
WAŁEK WYRÓWNOWAŻAJĄCY Tak
ROZRUCH ELEKTRYCZNY
HAMULEC PRZÓD Tarczowy hydrauliczny
HAMULEC TYŁ Tarczowy hydrauliczny
ROZMIAR OPONY PRZÓD 90 / 90 – 18
ROZMIAR OPONY TYŁ 130 / 90 – 15
WYMIAR DŁ. / SZER. / WYS. ( mm ) 2090 / 870 / 1130
MASA WŁASNA 140 kg
DOPUSZCZALNE OBCIĄŻENIE 150 kg
WYSOKOŚĆ SIEDZISKA ( mm ) 730
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA 13,5 L
ILOŚĆ MIEJSC 2
DOSTĘPNE KOLORY Brązowy, Czarny

Więcej o motocyklach Junak

Więcej w Z Kraju
Tournée z Indianem – Tour de saloon już 20 września w gdańskim Classic Restaurant

Tourne z Indianem to, współorganizowany przez aktora Pawła Ferensa, cykl imprez integracyjnych dla fanów motocykli Indian. Na cykl ten składać...

Zamknij