Przeszczepiony ze sportowego modelu, silnik LC8, który znajdziemy na pokładzie KTM 1190 Adventure, rozwija moc maksymalną równo 150 KM przy 9500 obr./min. Motocykl gotowy do drogi, a raczej 'Ready to race' waży 217 kilogramów (bez paliwa). Poprzedni Adventure znany był z tego, że elektronika ograniczała się do rozrusznika i ABS-u. Tym razem Pomarańczowi zainstalowali w nowym modelu kontrolę trakcji i ABS. Oba elektroniczne wspomagacze mają tryby pracy offroad. Miłym dodatkiem jest również system elektronicznego mierzenia ciśnienia.
Silnik | dwucylindorwy w układzie V, |
Pojemność | 1,195 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 148 KM |
Maks. moment | |
Chłodzenie | cieczą |
Rama | rurowa, chromowo-molibdenowa |
Zbiornik paliwa | 23 l |
Przednie zawieszenie | WP USD |
Tylne zawieszenie | WP |
Przednia opona | |
Tylna opona | |
Przedni hamulec | 2x320 mm tarcze, radialne, czterotloczkowe zaciski Brembo, C-ABS |
Tylny hamulec | 267 mm tarcza, dwutłoczkowy zacisk Brembo, C-ABS |
Zostaw odpowiedź