Suzuki GSX-R1000R w 7 kozackich malowaniach Legend Edition, na cześć zwycięzców! - Motogen.pl

Włoski importer Suzuki przygotował 7 wspaniałych malowań GSX-R1000R, na cześć 7 tytułów mistrzowskich – także tego zdobytego przez Joana Mira w 2020 dla Suzuki! Który najładniejszy?

W minionym sezonie MotoGP 2020, zespół Suzuki dokonał czegoś, czego jeszcze kilka sezonów wstecz ciężko było się spodziewać – dowiózł mistrzostwo świata. Tytuł zgarnął Joan Mir. Było to jednocześnie siódme mistrzostwo dla producenta z Hamamatsu.

Z okazji mistrzostwa włoski importer Suzuki przygotował specjalne wersje modelu GSX-R1000R. Nazywają się Legend Edition i dostępne są w siedmiu odmianach kolorystycznych, odwzorowujących malowania dla kolejnych tytułów mistrzowskich w GP500 i dzisiejszym MotoGP:
– Barry Sheene (1976 oraz 1977),
– Marco Lucchinelli (1981),
– Franco Uncini (1982),
– Kevin Schwantz (1993),
– Kenny Roberts Jr. (2000),
– Joan Mir (2020).

Swojego wyjątkowego GSX-R1000R zamówić można w jednej z siedmiu odsłon kolorystycznych. Każdy jest z tłumikiem Akrapovič oraz z nakładką siedzenia pasażera w kolorze.

Kevin Schwantz na RGV500.

Gixxery w wersji Legend Edition zamówić można przez włoskiego importera Suzuki na stronie moto.suzuki.it lub we włoskich salonach suzuki. Każdy z nich kosztuje 22 500 Euro z VAT (czyli ponad 102 000 zł), a do zamówienia wymagana jest wpłata depozytu 500 Euro. Oferta obowiązuje do 31 stycznia 2021 lub do wyczerpania zapasów.

Który najładniejszy? Jędrzejak wybiera Barrego Sheena z ’77 lub ewentualnie Kevina Schwantza.

Legend Edition – siedem Gixerów ku chwale 7 tytułów mistrzowskich

Barry Sheene – 1976:

Barry Sheene – 1977:

Marco Lucchinelli – 1981:

Franco Uncini 1982:

Kevin Schwantz – 1993:


Kenny Roberts Jr. – 2000:


Joan Mir – 2020:

GSX-R1000 z Euro 5?

Wszystko wskazuje na to, że litrowy Gixer nie zostanie dopasowany do normy Euro 5 obowiązującej od 1 stycznia 2021 r. Nie znamy aktualnych rozporządzeń we Włoszech, ale wspomniane Gixery dostarczane będą albo z rejestracją przed Nowym Rokiem, albo zgodnie z tak zwaną „Końcową Partią Produkcyjną” dostępną w pierwszych miesiącach 2021.

Zobacz też – nasz test drogowy Gixxera 1000 2020:

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany