To model niezwykle długo odczekiwany. Wszyscy myśleli, że będzie gotowy już na sezon 2016. Z resztą w katalogach branżowych widniał, jako model 2016. Co prawda bez danych technicznych i oczywiście bez ceny, ale większość redakcji na świecie była pewna, że motocykl ten wjedzie na salony już w zeszłym roku. Tymczasem Król kazał na siebie czekać aż do sezonu 2017.
Mały café racer Triumpha nie jest wcale taki mały. Jego silnik ma niebagatelne 900 ccm i moc 55 KM.
Czy nafaszerowana elektroniką i komponentami z najwyższej półki wersja SP to duża zabawka dla gadżeciarzy? Na pewno tak. Ale do tego piekielnie szybki i sprawny motocykl wyścigowy.
Informacja prasowa
Hiszpańskie motocykle Rieju Maraton Pro przeznaczone są dla tych, którzy rozpoczynają terenowe przygody lub poszukują motocykla który gładko pokona każdą nierówność na drodze.
Do redakcyjnego laboratorium trafił Keeway RKS 125.Testowaliśmy go w 2016r i na pierwszy rzut oka, w wyglądzie pojazdu zmieniło się niewiele. Kilka kilometrów pokonanych w siodle RKS 125 utwierdziło nas w przekonaniu, że zmiany konstrukcyjne tak dobrze wpłynęły na konstrukcję Keewaya, że możemy wręcz mówić o nowym modelu. Ale o tym za chwilę.
Do redakcyjnego laboratorium trafił Triumph Street Twin - jeden z najładniejszych i najbardziej urokliwych pojazdów jakie kiedykolwiek wyprodukowano. Jak sprawdzi się w użytkowaniu na codzień? Testujemy Street Twina.
Tej nowości Triumpha kompletnie się nie spodziewałem. Brytyjska marka nigdy nie kojarzyła się specjalnie z tym nurtem. Co prawda w ostatnich latach w ofercie były i takie pojazdy jak America, Thunderbird czy spektakularny RocketIII. Teraz pojawił się Bonneville Bobber. I dobrze.
Barton Blade oraz Barton Blade Pro to dwa pojazdy, które trafiły do redakcyjnego garażu. Chociaż na pozór identyczne, diabeł zawsze tkwi w szczegółach. Jak wypadły w teście i czy warto dopłacić 500pln do wersji "pro" - postaramy się odpowiedzieć.
Jaki motocykl na pierwszy? 125 w dobrej cenie? Jak rozpocząć przygodę z jednośladami? To pytania, które zadają sobie adepci sztuki motocyklizmu. Bohater naszego testu, Kymco CK-1 jest w dużej części odpowiedzią na ich dylematy, ale nie uprzedzajmy faktów...
To nie lada gratka. Yamaha XSR 900 Abarth to nie tylko całkiem niezły kawał motocykla. To także przepustka do świata „Limited Edition”.
Przeróbka choppera na terenówkę to chyba jeden z bardziej durnych pomysłów. Właśnie na taki koncept wpadła Yamaha, tworząc SCR 950. Czy z takiego planu w ogóle może wyjść coś dobrego?
motoadmin
Kymco Zing II, pojazd który trafił do redakcyjnego laboratorium to chopper o pojemności 125 ccm. Czy mała 125 ma szansę zaistnieć w segmencie zdominowanym przez wielkie pojemności, wielkie pieniądze i jeszcze większy szpan? Przeczytajcie nasz test...