Motocykle - Strona 67 z 130 - Motogen.pl - motocykle, porady, testy

Motocykle

Oldschool: Honda VT500E - zdjęcie
Oldschool: Honda VT500E
Honda VT500E to ciekawy motocykl. Nigdy nie osiągnął popularności swojej bliskiej krewnej, czyli Shadow 500. Lata, w których był produkowany (1983-1987) to złota era rozkwitu soft- i chopperów, zatem jej mniejsza popularność nie powinna nikogo dziwić. Silnik o pojemności 491ccm i mocy 50KM wstawiono w podwozie naked-bike'a, dodano mini owiewkę osiągając zgrabny, relatywnie dynamiczny motocykl codziennego użytku ze sportowymi akcentami. Jednostka napędowa okazała się na tyle udaną konstrukcją, że po pewnych zmianach (w tym pojemność) wykorzystywano ją w kolejnych generacjach małego Shadowa, turystycznych Deauville, miejskich NTV650 oraz pierwszych turystycznych enduro Hondy, modelu Transalp 600. Dziś zadbany VT500E w oryginalnym malowaniu to fajny materiał na klasyka codziennego użytku, a mniej zadbane egzemplarze będą wdzięcznym materiałem pod wariacje customowe...
Benelli TNT Tornado Naked T 125 - zdjęcie
Benelli TNT Tornado Naked T 125
Benelli TNT Tornado Naked T 125. Motocykl o niezwykle długiej nazwie, sam jest niewielki, ale za to niezwykle pocieszny.
Oldschool: Honda VF1000R - zdjęcie
Oldschool: Honda VF1000R
Przedstawiamy jeden z najciekawszych modeli Hondy, z połowy lat 80tych. VF1000R była usportowioną wersją VF1000F; w stosunku do której otrzymała pełną owiewkę, mocniejszy silnik z rozrządem na koła zębate oraz nowocześniejsze zawieszenie. Miała piękny dźwięk i budzące wówczas respekt osiągi. Dzisiaj, stała się pełnoprawnym klasykiem, który wciąż cieszy oko a w rękach dobrego kierowcy pozwala utrzymać naprawdę dobre tempo!
Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special - zdjęcie
Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special
Nigdy nie byłem fanem rodziny VRSC Harleya-Davidsona. Zaprezentowany w 2002 roku V-Rod zachwycił wielu nowatorskim podejściem i awangardową linią. Wielu myślało, że w „skamielinie z Milwaukee” coś drgnęło, że ten model wytyczy zupełnie nową, ultranowoczesną drogę dla tej nobliwej marki. Ale tak się nie stało. Po 16 latach Harley kończy produkcję tej rodziny. I bardzo dobrze.
Porównanie: Yamaha Tracer 700 vs Yamaha Tracer 900 - zdjęcie
Porównanie: Yamaha Tracer 700 vs Yamaha Tracer 900
Postanowiliście kupić motocykl na dalsze wyjazdy. Zależy Wam, żeby pojazd przewiózł Was, pasażera, trochę bagażu a przede wszystkim był ekonomiczny, trwały, ładny, nowoczesny i całkiem dobrze się prowadził. Chcecie, żeby nie zrujnował Wam kieszeni i żeby była to Yamaha. Wchodzicie do salonu i widzicie dwa całkiem zgrabne pojazdy, o podobnej nazwie, których cena różni się o równo dziesięć tysięcy złotych. Te pojazdy to Yamaha Tracer 700 i Yamaha Tracer 900. I teraz pojawia się poważny dylemat; który z nich wybrać...
Klimaty: Kawasaki Z650 / KZ 650 - zdjęcie
Klimaty: Kawasaki Z650 / KZ 650
Postanowiliśmy Wam przypomnieć bardzo fajny motocykl. Kawasaki Z650/KZ650 produkowano w latach 1977-1983.
Król powrócił. Suzuki GSX-R 1000 - zdjęcie
Król powrócił. Suzuki GSX-R 1000
To model niezwykle długo odczekiwany. Wszyscy myśleli, że będzie gotowy już na sezon 2016. Z resztą w katalogach branżowych widniał, jako model 2016. Co prawda bez danych technicznych i oczywiście bez ceny, ale większość redakcji na świecie była pewna, że motocykl ten wjedzie na salony już w zeszłym roku. Tymczasem Król kazał na siebie czekać aż do sezonu 2017.
Rieju – marka dla wymagających - zdjęcie
Rieju – marka dla wymagających
Hiszpańskie motocykle Rieju Maraton Pro przeznaczone są dla tych, którzy rozpoczynają terenowe przygody lub poszukują motocykla który gładko pokona każdą nierówność na drodze.
Keeway RKS 2017r – zmiany na dobre - zdjęcie
Keeway RKS 2017r – zmiany na dobre
Do redakcyjnego laboratorium trafił Keeway RKS 125.Testowaliśmy go w 2016r i na pierwszy rzut oka, w wyglądzie pojazdu zmieniło się niewiele. Kilka kilometrów pokonanych w siodle RKS 125 utwierdziło nas w przekonaniu, że zmiany konstrukcyjne tak dobrze wpłynęły na konstrukcję Keewaya, że możemy wręcz mówić o nowym modelu. Ale o tym za chwilę.