Motocykle - Strona 67 z 133 - Motogen.pl - motocykle, porady, testy

Motocykle

Sym Cruisym 300i – budżetowy skuter wielofunkcyjny - zdjęcie
Sym Cruisym 300i – budżetowy skuter wielofunkcyjny
Do redakcyjnego laboratorium trafił SYM Cruisym 300i, czyli budżetowy skuter średniej klasy pojemnościowej. Postanowiliśmy rozłożyć go na czynniki pierwsze i sprawdzić, jakie oferuje wartości użytkowe a także czy zwyczajnie jest wart swojej ceny.
Indian Roadmaster – synonim klasycznego turystyka [TEST] - zdjęcie
Indian Roadmaster – synonim klasycznego turystyka [TEST]
Dla jednych synonimem wygody i luksusu jest wymuskana, najnowsza limuzyna. Inni chcąc cieszyć się wygodną podróżą kupują luksusowy jacht, a jeszcze inni z kolei wybierają się w podróż samolotem, kupując bilet pierwszej klasy na pokład Dreamlinera. Jednak dla motocyklisty prawdziwym biletem pierwszej klasy jest kluczyk do motocykla, motocykla takiego jak Indian Roadmaster…
KTM Duke 790 – najostrzejszy średniak na rynku [TEST] - zdjęcie
KTM Duke 790 – najostrzejszy średniak na rynku [TEST]
KTM to marka kojarząca się głównie z offroadem, choć pomarańczowi wyjechali na asfalt już przecież w ubiegłym wieku. Jednym z pierwszych austriackich pogromców czarnych wstęg był model Duke. Choć od jego premiery minęło prawie ćwierć wieku, nazwa ta wciąż elektryzuje. Poznajcie najmłodszego, ale nie najmniejszego, członka książęcej rodziny, czyli model KTM Duke 790.
Aprilia Tuono V4 1100 Factory – ostra jak brzytwa, łagodna jak baranek [TEST] - zdjęcie
Aprilia Tuono V4 1100 Factory – ostra jak brzytwa, łagodna jak baranek [TEST]
Recepty na budowę motocykla typu naked z zacięciem sportowym są generalnie dwie. Producenci mogą zbudować pojazd od podstaw, posiłkując się jedynie sportową, często kilku lub kilkunastoletnią jednostką napędową z przecinaka lub też... obrać sporta z owiewek, dać mu szeroką kierownicę i nazwać go inaczej niż swojego protoplastę. Właśnie na taką łatwiznę poszli ludzie z Aprili przy budowie Tuono V4 1100 Factory. Czy aby jednak na pewno można nazwać to łatwizną?
Moto Guzzi California 1400 Touring – turystyk w klasycznym stylu [TEST] - zdjęcie
Moto Guzzi California 1400 Touring – turystyk w klasycznym stylu [TEST]
Do redakcyjnego laboratorium trafił flagowy model marki Moto Guzzi – California 1400 Touring. To pojazd, który jest spadkobiercą historii, rozpoczynającej się od policyjnego zamówienia z Los Angeles w 1970 roku. Ma zatem długą historię – postaramy się odpowiedzieć, czy jej kolejny rozdział zaczyna nudzić, czy jest coraz bardziej wciągający...
BMW C Evolution – Najszybsza 125-tka na rynku! [TEST] - zdjęcie
BMW C Evolution – Najszybsza 125-tka na rynku! [TEST]
Każdy motocyklista chyba marzył o tym, żeby mieć w przydomowym ogródku cysternę z paliwem, albo kartę kredytową bez żadnego limitu, którą można byłoby przeznaczyć na tankowanie swojego motocykla. Jeszcze jakiś...
BMW C Evolution – najszybsza '125-tka’ na rynku [test] - zdjęcie
BMW C Evolution – najszybsza '125-tka’ na rynku [test]
Każdy motocyklista chyba marzył o tym, żeby mieć w przydomowym ogródku cysternę z paliwem, albo kartę kredytową bez żadnego limitu, którą można byłoby przeznaczyć na tankowanie swojego motocykla. Jeszcze jakiś czas temu nikt by nie pomyślał, że te marzenia mogą okazać się tak bardzo nietrafne... Poznajcie BMW C Evolution, czyli skuter elektryczny, którym na stację benzynową pojedziecie tylko wtedy, gdy będziecie mieli ochotę na hotdoga.
Moto Guzzi V9 Roamer – komfortowy basista - zdjęcie
Moto Guzzi V9 Roamer – komfortowy basista
Firma Moto Guzzi od lat zna i stosuje receptę, na produkcję zrównoważonych, dobrych motocykli utrzymanych w klasycznym stylu. V9 Roamer został przyrządzony według sprawdzonej receptury, w której nie ma miejsca na błędy, ale też nie dopuszcza się eksperymentów.
Aprilia Shiver 900 2018 – test mokrej Włoszki - zdjęcie
Aprilia Shiver 900 2018 – test mokrej Włoszki
Do tej pory udało mi się unikać testowania motocykli w deszczu. Fakt, zdarzało się zmoknąć na sprzęcie, ale 100% testu w deszczu? Tego jeszcze nie było. Jak w tak trudnych warunkach sprawdził się włoski naked – Aprilia Shiver 900?
Harley-Davidson Fat Bob
Harley Davidson Fat Bob 114 – Cafe Racer po amerykańsku
Niektóre testowane przez nas motocykle są mentalnie proste i stosunkowo łatwo je zaklasyfikować. Służą do przemieszczania się pomiędzy pizzerią a klientami. Inne mają lśnić chromem, jeszcze inne nawijać kilometry w wielkiej turystyce. Nie można także zapomnieć o tych, które kręcą najlepsze czasy na torze. Bohater niniejszego testu jest trudny do zakwalifikowania do którejkolwiek z grup. Ma dwie osobowości, mentalne rozdwojenie jaźni i to chyba najbardziej nam się spodobało w bohaterze poniższego testu, Harley Davidsonie Fat Bob z silnikiem 114 cali.