Oczywiście Chińczycy wprowadzają szereg warunków, które należy spełnić. Najważniejszym z nich jest konieczność współpracy z lokalnym przedsiębiorstwem z tej samej branży. Austriacy postawili na CFMoto, produkującym dotychczas quady, motocykle, łodzie i skutery a także silniki. Aktualnie przedsiębiorstwo wchodzi w 30 lecie istnienia i współpracuje z blisko 1200 partnerami na całym świecie.

Pierwsze pojazdy będące efektem współpracy powinny zejść z linii produkcyjnej w połowie przyszłego roku – Duke 790, Adventure 790 Duke 890, Adventure 890. Pozostałe będą produkowane w Austrii.

Fabryka w Chinach ma produkować 50 tysięcy motocykli rocznie – ponadto KTM ma przekazać CFMoto silnik LC8, dzięki czemu możliwa będzie produkcja motocykli pod własną marką na lokalny rynek…

 

Więcej o motocyklach KTM

Więcej w Newsy, Ze świata
Doganiamy zachód: Polacy nie chcą praw jazdy

W tym roku Polacy odebrali o 50 tysięcy praw jazdy mniej niż w roku 2018. Co ciekawe, nie tylko w...

Zamknij