Kawasaki Z7 Hybrid. Benzyną go i prądem [EICMA 2023] - Motogen.pl

Kawasaki uzupełnia model Ninja 7 Hybrid o nakeda – Z7 Hybrid. To w zasadzie ten sam model, obrany z owiewek. W ten sposób Kawasaki konsekwentnie rozszerza gamę motocykli hybrydowych.

Pojawienie się nagiej wersji hybrydy Ninja 7 nie jest żadnym zaskoczeniem. Po pierwsze Kawasaki dokładnie tak samo postępowało w przypadku pozostałych motocykli Ninja/Z, po drugie – szef firmy już dawno zapowiadał systematyczne rozszerzanie oferty o motocykle hybrydowe.

Hybryda Z7 to naked, który łączy tradycyjny silnik spalinowy, dwucylindrówkę o pojemności 451 cm3, z silnikiem elektrycznym o mocy 9 kW. Silnik elektryczny pełni rolę wspomagającą dla jednostki spalinowej, ale umożliwia także poruszanie się tylko na prądzie – można pokonać na tym napędzie 12 km.

Tryb Eco-Hybrid umożliwia współpracę obu silników i obejmuje także funkcję Walk, która przydaje się podczas wykonywania manewrów przy małych prędkościach i parkowania, a także funkcję Start&Stop.

W trybie Sport dostępna jest funkcja E-Boost, która zapewnia zastrzyk dodatkowej mocy przez 5 sekund. Podobnie jak w przypadku Ninja 7 Hybrid, Kawasaki obiecuje zużycie paliwa na poziomie dwieściepięćdziesiątki. Z7 pojawi się na na rynku wiosną 2024 roku.

Kawasaki Z7 Hybrid – zdjęcia

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany