Bimota informuje o opóźnieniu w pracach nad KB4, które będzie bazowało na Kawasaki Z1000. To drugi model po Tesi H2 powstały po przejęciu 49% akcji przez koncern z Akashi. Na szczęście przyszłość modelu nie jest zagrożona…
Inspiracją jest KB1 powstałe w latach siedemdziesiątych wykorzystujące napęd ówczesnego Kawasaki, Z1000R. KB4 będzie bazowało na aktualnie produkowanym Z1000, dysponującym silnikiem o mocy 140 KM.
![Bimota KB1, bok](https://motogen.pl/wp-content/uploads/2020/05/Bimota-KB1-2.jpg)
Czy Bimota go „podkręci” na razie nie wiadomo. Pewne jest, że sprzęt ma mieć charakter retro-wyścigówki i przyciągnąć liczniejsze grono odbiorców niż supermotocykl, Bimota TesiH2.
![Bimota KB4, bok](https://motogen.pl/wp-content/uploads/2020/05/Bimota_KB4_bok_z-1024x576.jpg)
Motocykl w wersji produkcyjnej miał pojawić się na wiosnę, trafić do testów latem a wersja produkcyjna pojawić się na targach EICMA jesienią. Niestety, opóźnienia związane z covid-19 znacząco przesuną datę premiery. Jak wam się podoba ta retro wyścigówka?
Zostaw odpowiedź