Całość ma formę “body kitu” w którym istnieje możliwość powrotu do oryginału. W projektcie zmieniono ramę siedzenia, dzięki czemu uzyskano wyjątkowo zgrabny tył. W przedniej części pojawiła się owiewka współgrająca z seryjnym reflektorem.

Flat / street tracker na bazie Benelli Leoncino…

Projektant wyfrezował śliczne, pojedyczne podnóżki (fabryczne sety są wspornikiem pod podnóżek zarówno kierowcy jak i pasażera) oraz nową osłonę chłodnicy. Miejsce szerokiej, seryjnej kierownicy zajęły clip-ony z cafe-racerowymi lusterkami. Zwieńczeniem dzieła jest nowe siodło oraz świetnie wkomponowana w bryłę “zadupka” tylna lampa. Efekt końcowy jest na podraniczu flat i street trackera i naszym zdaniem wydaje się dużo atrakcyjniejszy niż seryjne Leoncino.

Prace nad projektem…

Oczywiście nie jest to ani pierwsze, ani ostatnie wcielenie projektu. Motocykl był wystawiony na stoisku Motor-Landu na Warsaw Motorcycles Show 2019. Od tego czasu bryła tyłu nieznacznie się zmieniła. Jak twierdzi autor projektu – jeszcze nas zaskoczy. Co najważniejsze: za sprawą niższej kierownicy Benelli zyskało nowy, sportowy charakter. W połączeniu z dobrymi seryjnymi hamulcami nie tylko wygląd ale i prowadzenie może przyjemnie zaskoczyć kierowcę. Jesteśmy na tak!

Po prawej druga, krótsza wersja tyłu…

Więcej na stronie Cardsharper Customs

Więcej o motocyklach Benelli

Więcej w Z Kraju
Poznaj największy skuter dostępny na kat. B podczas Poznań Motor Show!

Sezon targów motocyklowych trwa w najlepsze! Emocje po Warsaw Motorcycle Show oraz Wrocław Motorcycle Show powoli opadają, dlatego czas rozpalić...

Zamknij