Po serii motocykli małolitrażowych i udanych pięćsetek, Benelli wraca do maszyn o większej mocy i pojemności. Ale sam silnik to nie wszystko – czy po...
Motocykle o pojemności 300 cm3 stają się coraz popularniejsze. Sięgają po nie początkujący jeźdźcy oraz ci bardziej doświadczeni, którzy wiedzą, że w...
Imperiale jest motocyklem nowoczesnym, który kopiuje klasyczny styl. A może lepiej powiedzieć, że to motocykl klasyczny z pewnymi dodatkami niezbędny...
Historia marki Benelli rozpoczyna się we Włoszech wraz z chęcią zapewnienia stabilnej pracy swoim sześciu synom przez Teresę Benelli, wdowę, W 1911 r...
Serdecznie zapraszamy na stoisko Motor-Land, importera marek Kymco, Benelli, NIU, oraz Keeway! Nowości na 2020 na Warsaw Motorcycle Show – targi orga...
Testowany w sezonie 2018 Benelli Leoncino 500 cieszył się dużą sympatią. Jak pokazuje praktyka - model okazał się wdzięcznym pojazdem do wszelkich przeróbek - czego dowodem jest projekt z polskiej stajni Cardsharper Customs.
Firma Benelli wprowadzi w przyszłym sezonie na rynek motocykl, który w kwestii stylistyki nie tyle czerpie z przeszłości, co jest w niej zanurzony po same lusterka. Model Imperiale będzie prawdziwą perłą klasyki stworzoną dla tych motocyklistów, którzy nie mogą pogodzić się z aktualnymi trendami w designie.
Skutery i motocykle o większej pojemności – to plany Benelli na najbliższe lata, które w wywiadzie dla włoskiego magazynu ujawnił prezes włosko-chińskiej firmy.
Wszystko wskazuje na to, że po niemal 10 latach pracy nad wersjami koncepcyjnymi, nowy naked marki Benelli ujrzy w końcu światło dzienne. Będzie to maszyna klasy 750, napędzana dwucylindrowym silnikiem rzędowym.