To spowodowało, że ogólna liczba sprzedanych motocykli na koniec czerwca jest identyczna z pierwszym półroczem 2013 (wzrost rynku 0%; 4868 szt.). O ile sytuacja całego rynku nie napawa optymizmem, o tyle sytuacja Yamahy wygląda – szczególnie na tle rynku – zdecydowanie lepiej. W czerwcu klienci Yamahy zarejestrowali 120 sztuk nowych motocykli, co się przełożyło na 90,5% wzrost w stosunku do czerwca 2013. Jest to zdecydowanie największy wzrost wśród marek, które sprzedały powyżej 10 sztuk. Tym samym Yamaha osiągnęła na koniec zeszłego miesiąca drugi najlepszy wynik, przed m.in. BMW, Hondą i Suzuki. Dodatkowo, w pierwszym półroczu klienci Yamahy kupili i zarejestrowali w Polsce łącznie 613 motocykli, zapewniając tym samym marce trzecie miejsce w rankingu pierwszych rejestracji i jednocześnie największy wzrost procentowy wśród pierwszych 20 firm (aż +51%).
Wśród najczęściej sprzedawanych maszyn Yamahy znalazły się takie modele jak MT-07, X-Max 400, X-Max 125 oraz Aerox (34 sztuki).
Strategia Yamahy dotycząca wprowadzenia na rynek nowości po zakończeniu kryzysu okazuje się bardzo skuteczna. Obecnie trwają przygotowania do prezentacji kolejnych nowości Yamahy.
Więcej na www.yamaha-motor.pl.