Yamaha, zamiast wystawiać swoje motocykle na targach, postawiła na prace nad rozwojem innych form promocji marki i jej produktów.

Zgodnie z przyjętą w tym roku strategią Yamaha Motor wycofuje się ze wszystkich wystaw motocyklowych w Europie. W zamian prowadzi prace nad rozwojem innych form promocji marki i produktów, opartych o najnowsze technologie. Dzięki nim będzie w stanie zapewnić obecnym i potencjalnym klientom jeszcze lepszy dostęp do swoich nowości i pozostałych pojazdów, od lat cieszących się popularnością na europejskich rynkach.

Wzorem przedstawicielstw Yamaha w Europie Oddział w Polsce nie weźmie udziału w żadnych ogólnopolskich targach w 2010 roku. Nowe formy prezentacji, które zaproponuje w zamian polskim klientom, z pewnością zadowolą każdego motocyklistę. Więcej szczegółów już wkrótce.

 

Więcej o motocyklach Yamaha

Więcej w Biznes
Voxan w tarapatach

Stało się to na skutek ogłoszenia przez Voxan wstrzymania wypłat pracownikom. Według wyjaśnień, których udzielił prezes zarządu, niski poziom sprzedaży...

Zamknij