John Bloor kupił Triumph’a w 1983 roku za 150 000 funtów i od tego czasu wizerunek marki sukcesywnie poprawia się. Obecnie Triumph jest producentem cenionym dzięki swoim klasycznym modelom Bonneville czy Thruxton oraz trzycylindrowym konstrukcjom przeznaczonym do szybkiej jazdy – Speed Triple, Street Triple i Daytona 675.
Producent posiada aż sześć fabryk – dwie w brytyjskim Hinckley, trzy w Chonburi (Tajlandia) i jedną w Manaus (Brazylia). Niedawno Triumph pojawił się również w Indiach, gdzie sprzedaż motocykli tej marki ma się całkiem dobrze pomimo afery ze sprzedawaniem motocykli o słabszej specyfikacji z podaniem danych dla wersji brytyjskich. Miało to związek z dostosowaniem silników do wymogów rynku indyjskiego i do jakości tamtejszego paliwa.
W 2014 roku Triumph sprzedał 52 tysięcy motocykli, a w Wielkiej Brytanii zagarnął 18,7% rynku. Wartość marki jest wyceniana na 1,03 miliarda funtów.