Trójmiasto to doskonała motocyklowa baza wypadowa w bezpośredniej okolicy Bałtyku, poprzecinana wzniesieniami oraz krętymi drogami Kaszub. W samym Gdańsku znaleźliśmy mnóstwo plenerów industrialnych, starych kamienic, zabytków, a w niedalekiej okolicy nadmorskie klify  Rewy czy malownicze porty na Półwyspie Helskim czy Mierzei Wiślanej. To doskonałe warunki do testowania motocykli oraz wymarzone plenery zdjęciowe niedostępne w stolicy. Oprócz samych testowanych sprzętów chcieliśmy również poznać trójmiejskie środowisko motocyklowe, przy okazji organizowanych przez nas dni otwartych w salonach testowanych marek, w kinie motocyklowym, które również zaaranżowaliśmy czy wreszcie podczas wspólnych spotkań na plaży w Jelitkowie.

Całą akcję podzieliliśmy na tygodnie danych marek, przez siedem dni koncentrując się na nowościach każdej z nich, wspominając historię czy ciekawostki konstrukcyjne charakterystyczne dla producenta. W tym czasie na portalu niemal odeszliśmy od słowa pisanego na rzecz mediów społecznościowych, robiąc relacje na żywo na Facebooku, publikując fotki i filmy na Instagramie oraz tworząc galerie jedynych w swoim rodzaju zdjęć.

W ciągu 7 tygodni przetestowaliśmy 33 motocykle 11 producentów (Honda, Yamaha, Benelli, Kymco, BMW, Ducati, Moto Guzzi, Aprilia, SYM, Mondial oraz Harley Davidson). Najtańszym z nich był SYM Fiddle za 8400 zł, w którym wprost zakochał się nasz naczelny, najdroższy zaś Harley Davidson Street Glide Special za grubo ponad 125 tysięcy złotych.

W tym czasie pokonaliśmy ponad 7000 km, zrobiliśmy 82 relacje na żywo na Facebooku docierając do blisko miliona (940 tysięcy) użytkowników. Z pewną częścią testowanych motocykli nakręciliśmy materiały video oraz wykonaliśmy sesje zdjęciowe sukcesywnie publikowane na portalu. Na instagramowym profilu Motogen.pl opublikowaliśmy „na gorąco” prawie 100 zdjęć, a na naszym kanale YouTube ukazywały się i ukazywać się będą kolejne video produkcje nagrane podczas wakacji. https://www.youtube.com/channel/UCbp1JNLWvtoEA7Xl-QERxqQ?view_as=subscriber

To wszystko, bez ukrywanej przyjemności, robiliśmy dla Was, żebyście jak najwięcej dowiedzieli się o powyższych markach i ich nowościach, aktualnych modelach, historii czy naszej opinii dotyczącej danego sprzętu.

Cieszymy się, że byliście z nami!

Na koniec, jak w każdej relacji na żywo, chcielibyśmy wymienić strategicznych partnerów biznesowych Projektu Lato czyli marek: ENEOSBGŻI’M Inter Motors oraz TRW bez których owy projekt by nie powstał. Dziękujemy!

Więcej w Relacje
Dziesiąty World Ducati Week 2018 w Misano – impreza jedyna w swoim rodzaju!

WDW, czyli World Ducati Week to największa impreza dla fanów motocykli Ducati na świecie odbywająca co dwa lata. Tor Misano...

Zamknij