Dlatego zanim przysiądziesz się do jakiegokolwiek baggera czy turystyka, zapoznaj się z modelami Indian: Chieftain, Chieftain Limited i Roadmaster – zapewniamy, że wychodząc z salonu Indiana, twoje wymagania co do niuansów, jakości i funkcjonalności urosną przynajmniej o jeden poziom. Z najbardziej znaczących detali na największe uznanie zasługuje polska wersja Indian Ride Command – systemu interaktywnego z nawigacją, systemem audio, komputerem pokładowym i innymi przydatnymi funkcjami. Silnik o pojemności 1811 cm3 i 150 NM momentu obrotowego może pochwalić się niezwykłą kulturą pracy i elastycznością (wszystkie sprzęty wagi ciężkiej napędza jednostka Thunder Stroke 111, która została dostosowana w tym roku do potrzeb europejskiego rynku). Jednak nie tylko silniki grają w motocyklach Indian istotną rolę. Każdy znawca branży zna legendę owianą wokół najstarszej amerykańskiej marki motocyklowej, wraz z jej zamiłowaniem do pięknej formy, stylu i niezawodności. W skrócie – te sprzęty są po prostu zjawiskowe i bezawaryjne.

Warto poświęcić trochę czasu i odwiedzić jeden z pięciu autoryzowanych salonów Indian w Polsce, albo wybrać się na Warsaw Motorcycle Show w Nadarzynie lub wystawę Poznań Motor Show, gdzie Indian planuje pokazać kilka flagowych modeli, w tym także motocykle turystyczne. Warto wiedzieć, że importer oferuje leasing 102% na wszystkie modele z oficjalnej dystrybucji.

Informacje i parametry techniczne motocykli Indian znajdziecie na www.indianpoland.com

Więcej w Nowości rynkowe
Ducati Scrambler 1100 – ruszyła produkcja

Szesnastego lutego z taśm produkcyjnych zakładów w Borgo Panigale zjechały pierwsze egzemplarze Ducati Scrambler 1100. Motocykle mają trafić do dealerów...

Zamknij