Skuter wodny Kawasaki Ultra 310 LX-S generuje 300 KM mocy. Rozpędza się do ponad 110 km/h, ale na wodzie to coś totalnie odmiennego… Obejrzyjcie film!

Podczas Operacji Lato, w czasie Tygodnia Kawasaki mieliśmy okazję przetestować nie tylko Ninję H2 SX, retro Z650RS, czy Ninję 1000SX, ale także ultra mocną propozycję od Zielonych przeznaczoną do… generowania adrenaliny na wodzie!

Kawasaki Ultra 310 LX-S – film z jeziora!

P.S.: Motocyklowy, turystyczny odpowiednik tego doładowanego skutera, czyli doładowana Ninja H2 SX będzie bohaterem głównym już w niedzielę na kanale YouTube Motogen w Filmie Tygodnia Kawasaki!

Skuter wodny Ultra 310 LX-S – odpowiednik Kawasaki H2, ale na wodzie… (!)

Model Ultra 310 to zdecydowanie najmocniejszy ze wszystkich skuterów wodnych Kawasaki! Półtoralitrowy silnik ma tutaj doładowanie, podobnie jak w przypadku motocykla Kawasaki H2… Biorąc pod uwagę osiągi i generowane emocje śmiało można uznać, że skuter wodny Ultra 310 LX-S to taki odpowiednik Kawasaki H2, tyle że do przemieszczania się po wodzie!

Ultra 310 nie rozpędza się wprawdzie do 300 km/h, ale odczucie prędkości na wodzie jest zupełnie inne, więc ponad 110 km/h i tak wywołuje ciarki na całym ciele… Same przyspieszenia również robią ogromne wrażenie i trzeba mocno trzymać się kierownicy. Na szczęście siedzenie zostało wyprofilowane w taki sposób, że można swobodnie się o nie zaprzeć podczas otwarcia przepustnicy do oporu…

Jeśli ktoś potrzebuje czasu, aby oswoić się z taką mocą, ma do dyspozycji kilka trybów pracy jednostki napędowej. Z ciekawostek warto wspomnieć o tempomacie (!), oświetleniu LED, czy dużym kolorowym wyświetlaczu współpracującym z szerokokątną kamerą cofania (serio!). To ostatnie może być przydatne np. przy holowaniu narciarza tudzież jednej z tych wielu wodnych zabawek… 

W zbiorniku mieści się 78 litrów… Na ile zabawy i pływania wystarczy pełny bak? To bardzo zależy od sposobu użytkowania Ultra 310. W przypadku użytkowania w sposób najbardziej ekstremalny, przy ciągłym wykorzystywaniu potężnej mocy, da się nawet opróżnić taki zbiornik w około półtorej godziny. Oczywiście spokojne, nazwijmy to „rekreacyjne” pływanie to zupełnie inna bajka, bez obaw! Rzędowy, czterocylindrowy silnik Ultra 310 ma dokładnie 1498 cm3 pojemności i generuje okrągłe 300 KM mocy. Wprawdzie w nazwie figuruje 310, ale różnica wynika z przepisów obowiązujących na terytorium Unii Europejskiej. Masa skutera gotowego do użytku wynosi 475 kg

OPERACJA LATO w Motogen.pl – ostatni tydzień!

Materiał powstał w czasie Tygodnia Kawasaki podczas Operacji Lato 2022 w Motogen.pl.

Projekt Operacja Lato to pięć tygodni marek, w którym przygotowujemy dla Was filmy, zdjęcia i testy z intensywnego testowania motocykli. Ale to nie wszystko, warto śledzić poczynania na social mediach (Fanpage na FB oraz profil na Instagramie), a w planie między innymi spotkanie w Trójmieście!

Nie zapomnijcie też, że macie już ostatnie dni aby wziąć udział KONKURSIE #OperacjaLato @motogen.pl! Do wygrania jest kask Schuberth C5, bony zakupowe od InterMotors/4Ride, plecak Motul z chemią motocyklową, klocki TRW i wiele innych gadżetów.

Harmonogram Operacji Lato 2022:

– 4-10 lipca – Suzuki
– 11-17 lipca – Yamaha
– 18-24 lipca – BMW Motorrad
– 25-31 lipca – Piaggio
– 1-7 sierpnia – Kawasaki

Operacja Lato może się odbyć dzięki partnerom

Operacja Lato organizowana jest przez Motogen.pl dla Was, ale nie mogłaby się odbyć, gdyby nie dołączyło do nas wiele firm uwielbiających motocykle, jak:
– SCHUBERTH,
– TRW,
– NGK,
– EXIDE,
– MOTUL,
– 4RIDE,
– BNP PARIBAS,
– a także importerzy motocykli z harmonogramu powyżej.

Dzięki wszystkim tym partnerom, Motogen.pl może stworzyć ciekawe i pasjonujące materiały, organizować wyjazdy i scenografie do nagrań. Za sprawą pomocy partnerów nagrody w konkursach dla motocyklistów będą naprawdę godne uwagi.

Bądźcie na bieżąco i już teraz dodajcie do obserwowanych Fanpage na FB oraz profil na Instagramie, śledźcie wrzuty, relacje i stories!


Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany