Wrzesień był miesiącem pełnym wrażeń dla zawodników Dirtbike.pl Husqvarna Team, a w szczególności dla Ewy Pikosz #630. Choć wydawać by się mogło, że to schyłek sezonu, to działo się naprawdę sporo!
Ewa Pikosz z Dirtbike.pl Husqvarna Team, nad którą mamy patronat medialny startuje po raz pierwszy w Red Bull Megawatt. Ostatnio miała chwilę przerwy ale wraz z zakończeniem kalendarzowych wakacji wrzesień zapowiada się jej bardzo pracowicie. Kilka słów Ewy o sobie poniżej. Tymczasem mocno trzymamy kciuki...
O tej siedemnastolatce jeszcze z pewnością nie raz usłyszycie. Aktualnie jest liderką Mistrzostw Strefy Polski Północnej,oraz Warmińsko-Mazurskich Mistrzostwach Okręgu oraz wicemistrzynią w Pucharze Polski, a na motocyklu jeździ dopiero trzeci sezon. O zainteresowaniach, sprzęcie, wyrzeczeniach, sponsorach, planach na przyszłość i wyborze akcesoriów opowiada Julia Jarmołkowicz...
Z Anią Jackowską spotkaliśmy się w czasie tygodnia Yamahy podczas Projektu Lato. Porozmawialiśmy o jej podróży do Japonii o różnicach między Tracerem 700 a Tracerem 900, przygodach, planach, lękach - słowem o wszystkim tym, co może was zainteresować!
Przyjechaliśmy na trening najlepszych polskich zawodników stosunkowo młodej dyscypliny sportu motorowego, jaką jest freestyle motocross. O korzeniach, aktualnych trendach i najlepszych zawodnikach we freestyle motocrossie rozmawiamy z Grzegorzem Czerwcem – managerem i prezesem teamu Freestyle Family.
Adam Gutkowski zawodnik startujący dotąd w Rundzie Ultimate 1/4 Grand Prix Polski w klasie Moto Street Plus, a także rundach KKM Śniatowo w klasie Moto Drag i Moto Street na "uturbionym" Suzuki GSXR1000 postanowił wziąć udział w ostatniej rundzie sezonu 2018 na: "Motocyklowych Mistrzostwach Świata w Wheelie". Jako zdeklarowany fan Ghost Ridera od zawsze pasjonował się ekstremalnie szybka jazdą na tylnym kole.
Nadchodzący sezon to kolejny wspólny czas motocyklowych działań podróżniczki Anny Jackowskiej, znanej jako Kobieta na Motocyklu, i Yamaha Motor. W poprzednim sezonie Kobieta na Motocyklu odkrywała potencjał sportowego turystyka Tracer 700. Sprawdzała go w różnych warunkach i na różnych nawierzchniach. Tracer towarzyszył jej w podróży do Szwecji oraz w realizacji cieszącego się dużą popularnością projektu Polskie Zachwyty Motocyklowe i zdał celująco wszystkie sprawdziany, na które wystawiła go podróżniczka. W tym sezonie razem jadą dalej.
Gwiezdna podróż kosmicznego odkrywcy, sprawdźcie gdzie zaprowadziło nas przyciąganie grawitacyjne wyścigowych maszyn z gwiazdozbioru Warsaw Motorcycle Show w sezonie 2018.
Kiedy aura panująca za naszymi oknami stała się, delikatnie mówiąc, trudna do jazdy na motocyklu, na pocieszenie możemy wam powiedzieć, że jest miejsce na Ziemi, gdzie przygotowania do ulicznego, żużlowego i plażowego ścigania właśnie dobiegają końca. Mamy na myśli 12. Edycję Burt Munro Challenge w Nowej Zelandii.
Lata trzydzieste XX wieku to kontynuacja wzrastającej koniunktury na wyścigowe zmagania na Wyspie Man. Finansowa pomoc rządu i zagraniczna ekspansja. Wskazówki obrotomierzy pokazujące najwyższe wartości, nie tylko w kontekście obrotów silnika, wszystko to robione po cichu, przy wykorzystaniu ,,db killerów’’. Przed wami kolejna, jeszcze szybsza dekada na TT.
Lata dwudzieste to powrót ryku silników na górski szlak TT na Wyspie Man i wielki rozwój motocykli, ale nie tylko, to poprawa nawierzchni i pokonywanie kolejnych barier prędkości, to również wzrost popularności wyścigów TT na całych Wyspach Brytyjskich. Fani przybywali z każdego zakątka Królestwa, aby poczuć atmosferę Tourist Trophy. Dla producentów TT stało się niezwykle skutecznym narzędziem marketingowym.
W wolnym tłumaczeniu "To nie motocykl, to dzieło sztuki", tak określił Nortona V4 RR Richard Newland, jeden z brytyjskich dziennikarzy MCN. My, patrząc na historię powstania V4 RR, pragniemy dodać do tej sentencji, że Norton to dzieło czystej sztuki ulicznej. Jego twórcy, jak reprezentanci prawdziwego ulicznego rapu wykrzyczeli wszystkim: "V4 RR, Norton Srebro Ulicy, wychowany na TT, na Wyspie Man".