KTM 790 Duke otrzymał przydomek “Skalpel”, co dobitnie może świadczyć o jego precyzji prowadzenia. Także silnik, pierwsza w historii firmy dwucylindrowa rzędówka, zaskakuje dynamiką i charakterystyką oddawania mocy.

 

Fabryczne zawieszenie nie daje powodów do narzekania, jednak jeśli lubisz mieć pełną kontrolę nad tym, jak pracuje twój zawias, KTM ma ciebie coś specjalnego – w pełni regulowane, zaawansowane zawieszenie APEX PRO. 

 

Tył to monoshock APEX PRO 6746 o lekkiej konstrukcji i pełnej regulacji odbicia, kompresji i napięcia wstępnego sprężyny. Duży zasobnik gazu zapewnia stałą, wydajną pracę zawieszenia. APEX PRO 6746 charakteryzuje się przy tym wyjątkowymi własnościami chłodzącymi. Elementy monoshocka wykonane są z anodyzowanego aluminium.

 

Na przód przewidziano widelec APEX PRO 6500 z kartridżem, który pasuje do seryjnych rur. Zawieszenie to jest oczywiście w pełni regulowane – zarówno odbicie, kompresja, jak i napięcie wstępne. Charakteryzuje się także niską masą własną.

 

Zawieszenie APEX PRO dostępne będzie u dealerów od kwietnia 2019 roku.

Więcej o motocyklach KTM

Więcej w Ciekawostki
Cieczą czy powietrzem – które chłodzenie silnika jest lepsze?

Od chłodzenia silnika zależy jego trwałość, wydajność a także głośność jednostki napędowej. Które z nich jest lepsze? Na to pytanie...

Zamknij