Honda CB1000R na 2020 ma otrzymała zaciski hamulcowe malowane na czarno, ciemną, matową osłonę przedniego reflektora.

Zmieniono także kolor tylnej sprężyny a także tarczy hamulcowej. Ponadto pojawi się nowa wersja kolorystyczna Matt Pearl Glare White oraz srebrny, wyścigowy pas wzdłuż zbiornika paliwa.

Mimo, że zmiany są skromne CB1000R wciąż pozostaje kosmicznie udanym nakedem z bardzo dużym potencjałem do jazdy zarówno codziennej jak i nawet torowej.

Zobacz także nasz test CB1000R

Dane techniczne

ENGINE

 

Type

Liquid-cooled DOHC In-line 4 cylinder

Valves per cylinder

4

Engine Displacement (cm³)

998cc

Bore and Stroke (mm)

75mm x 56.5mm

Compression Ratio

11.6:1

Max. Power Output

107kW @ 10,500rpm

Max. Torque

104Nm @ 8,250rpm

FUEL SYSTEM

 

Carburation

PGM-FI

Fuel Tank Capacity

16.2 litres

Fuel Consumption

16.7km/litre

ELECTRICAL SYSTEM

 

Starter

Electric

Battery Capacity

12V/8.6AH

DRIVETRAIN

 

Clutch Type

Wet, multiplate clutch

Transmission Type

6-speed

Final Drive

Chain

FRAME

 

Type

Steel mono backbone

CHASSIS

 

Dimensions (LxWxH)

2120mm x 789mm x 1090mm

Wheelbase

1455mm

Caster Angle

25 degrees

Trail

100mm

Seat Height

830mm

Ground Clearance

135mm

Kerb Weight

212kg

SUSPENSION

 

Type Front

Showa SFF-BP USD fork

Type Rear

Showa BRFC (Balance Free Rear Cushion)

WHEELS

 

Rim Size Front

Cast aluminium

Rim Size Rear

Cast aluminium

Tyres Front

120/70 ZR17

Tyres Rear

190/55 ZR17

BRAKES

 

ABS System Type

2 channel

Front

310mm double disc

Rear

256mm single disc

INSTRUMENTS & ELECTRICS

 

Instruments

LCD

Headlight

LED

Taillight

LED

Więcej w Nowości rynkowe
[EICMA] Zamiast gotowego R18, BMW pokazuje nowy koncept R18/2 – zdjęcia, film

Jeżeli czekaliście na premierę R18, mamy złe wieści. Jedynie zaprezentowano kolejny model koncepcyjny pod nazwą R18/2.

Zamknij